جدیدترین مدل فر توکار التون

جدیدترین مدل فر توکار التون توسط شرکت آلتون وارد بازار شد. فر توکار جدید با 19 برنامه پخت و عرض 60 و 90 با کد v402s و v901 با به روزترین برنامه ها دارای مشخصات زیر می باشند.

فر توکار یکی از محصولاتی است که امروزه خیلی در خانه ها دیده می شود. فر توکار هم به زیبایی دکوراسیون آشپزخانه کمک می کند و هم از لحاظ اندازه و کارایی نیز نسبت به مایکرو ویو بهتر است. با فر برقی می توانید هر کاری در مورد پخت غذا انجام دهید. هر چه این فر دارای برنامه بیشتری باشد کارایی آن نیز افزایش پیدا می کند.

با فر توکار دیگر نیازی نیست استرس خوب پخته شدن را داشته باشید. مثلا برای پخت کیک می توانید با قرار دادن فر توکار روی برنامه پخت کیک یک کیک شیرینی بسیار خوب و خوشمزه را سرو نمایید.

 

مقایسه فر برقی آلتون با اخوان

اخوان و آلتون دو شرکت خیلی بزرگ هستند که در تولید فر برقی توکار با هم رقابت دارند. خیلی از مردم از ما سئوال می کنند که آلتون بهتر است یا اخوان. با این که ما شرکت آلتون هستیم اما باید بگوییم که کیفیت فر برقی توکار آلتون با اخوان فرقی با هم ندارند و فقط سلیقه است که باعث انتخاب می شود. با این که ما آلتون هستیم باید از آلتون تعریف نماییم اما آنچه واقعیت دارد این است که اخوان نیز مانند آلتون از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

فر برقی توکار التون

فر توکار آلتون ساخت کجاست؟

آلتون یکی از برندهای شرکت عادل گاز است که تحت لیسانس البا گاز تولید می گردد. این شرکت دارای دو مارک است که یکی مارک لوکاتی و مارک دیگر آلتون است. آلتون دارای محصولاتی نظیر هود، فر توکار، اجاق رومیزی، سینک و اجاق مبله است که برخی از این مدلها دارای قطعات کاملا ایتالیایی است.

فر توکار آلتون ساخت کجاست؟

جدیدترین مدل فر توکار التون

شرکت آلتون چند مدل از جدیدترین فر توکار آلتون را وارد بازار کرده است. برخی از مدلها، همان مدلهای قدیمی هستند که بهینه شده اند و برخی مدلها جدید وارد بازار شده اند. فر توکار آلتون v403n که از سری 4 تولیدات آلتون است به همراه v402 جدید وارد بازار شده است.

یکی دیگر از محصولات فر توکار برقی که عریض بوده و برای کارهای حرفه ای نیز مناسب است فر توکار آلتون مدل v901 است که در 3 رنگ مشکی، سفید و استیل تولید شده است. این محصول نیز مانند سری 4 آلتون دارای 17 برنامه پخت با دو برنامه کمکی و فن خنک کننده و کانوکشن است اما مدل v901 دارای 90 سانتی متر می باشد. فر v901 دارای 60 سانت عمق و 90 سانت پهنا است. این ابعاد مربوط به ابعاد خارجی است. ابعاد داخلی با ابعاد خارجی متفاوت است.

مدلهای جدید دیگری هم وارد بازار شده که دارای بخارپز هم دارد. این محصولات در 1402 وارد بازار شده است کد مدلهای این محصولات به شرح زیر است:

v500b17/500/000 تومان
v500s18/000/000 تومان
v500ts20/500/000 تومان
v500tb19/500/000 تومان
v90519/800/000 j,lhk

فر توکار التون

ابعاد داخلی عبارتند از ارتفاع 84، عرض 85/5 و عمق 55 سانتی متر. حجم کلی این محصول 95 لیتر است. فر توکار v403 یا سری 4 دارای ابعاد متفاوتی است. عرض و ارتفاع و عمق آن 60 است. این محصول به همراه سری 9 دارای فر دوقلو است یعنی می توان یک فر را به دو فر تبدیل کرد. ریل تلسکوپی دارد و دارای 2 سینی عمیق نیز هست. دارای 1 عدد جوجه گردان بوده و از حسگر پخت گوشت نیز بهره می برد.

جدیدترین فر برقی التون

مشخصات فر توکار آلتون سری 4 و سری 9

برای اینکه با مشخصات و طرز کار با این فر آشنا شوید یک فیلم قرار داده ایم که به شما کمک می کند تا با این فر کار کنید. فر مذبور دارای 17 برنامه است که با این برنامه ها می توانید هر نوع غذایی را با بهترین کیفیت پخت. حسگر پخت گوشت دارد به همراه یک عدد جوجه گردان. بدنه ایزی کلین دارد که با یک دستمال مرطوب به راحتی تمیز می شود.

ریلهای تلسکوپی با شیشه های نشکن و مقاوم در برابر تغییرات دمایی. فناوری یخ زدایی، 4 عدد ریل تلسکوپی برای حرکت آسان.

فر توکار سری 9 نیز از لحاظ امکانات و مشخصات مانند سری 4 می باشد با این تفاوت که دارای پهنا و حجم بیشتری است. حجم فر توکار v402 که از سری 4 می باشد 72 لیتر اما فر توکار v901 دارای حجم 95 لیتر است که برای کارهای بزرگتر بکار می رود. قیمت فر توکار آلتون هم بر اساس مدلهایی که دارد با هم فرق می کنند.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

www.elektrosteel.ir

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *