فروش اجاق تاکنو

فروش اجاق گاز تاکنو 5 شعله مدل امپریال با شعله زماندار استیل و لعاب با شرایط ذیل اعلام شده است. معرفی و مشخصات فنی اجاق گاز امپریال تاکنوگاز به همراه لیست قیمت در جدول زیر به طور کامل آمده است. اجاق گاز امپریال یکی از کاملترین و پرفروش ترین اجاق گاز تاکنو است. گارانتی این محصول 18 ماه از زمان نصب اجاق گاز است.

اجاق گاز تاکنوگاز امپریال

اجاق گاز تاکنوگاز امپریال

شرایط فروش اجاق گاز تاکنو

فروش اجاق گاز تاکنو از 20 سال پیش آغاز شده است و هر روز به مدلهای آن افزوده می شود. نمایندگی فروش تاکنو در سرتاسر کشور فعال هستند. با خرید محصولات تاکنوگاز از برترین کیفیت اجاق بهره مند خواهید شد. اجاق گاز، در صورتی که از سلامت کافی و استاندارد برخوردار نباشد ما را با خطرهای جبران نشدنی روبرو خواهد کرد، به همین جهت بهترین قطعات در آن بکار رفته است. شرایط فروش اجاق گاز تاکنو نیز بسته به شرایط شرکت و بازار متفاوت است. در حال حاضر برای فروش به مصرف کننده به صورت نقدی می باشد. در صورتی که به صورت عمده خریداری شود به صورت مدت دار نیز به فروش می رسد.

فروش اجاق گاز تاکنوگاز

فروش اجاق گاز تاکنوگاز

مشخصات اجاق گاز تاکنوگاز مدل امپریال

اجاق گاز تاکنوگاز مدل امپریال از نوع لعاب رویه استیل و تمام استیل است. گنجایش فر درونی اجاق معادل 87/5 لیتر است که یک فن درون آن برای گردش هوای گرم وجود دارد. فندک سرخود نیز ما را از کبریت و فندک بی نیاز خواهد کرد. گرمخانه ای برای گرم نگه داشتن غذاها در زیر اجاق تعبیه شده است تا بتوانیم غذا را تا مدت 2 ساعت گرم نگه داریم.

جنس شبکه ها از چدن مرغوب بوده و به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد. ترموکوپل بکار رفته در سرشعله ها از نوع صفر ثانیه است. یعنی با دریافت حرارت وارد عمل شده و نیازی به نگه داشتن شعله تا گرم شدن ترموکوپل نیست. از دیگر ویژگی های اجاق گاز امپریال اعلام هشدار بعد از اتمام اتمام پخت است که بسیار کاربردی است. بدنه های درونی فر دارای سلف کلین است که خاصیت خود تمیز شوندگی دارد.

خرید اجاق گاز تاکنوگاز

خرید اجاق گاز تاکنوگاز

قیمت فروش اجاق گاز تاکنوگاز

قیمت فروش اجاق تاکنو به دو صورت عمده و تکی است. فروش تکی برای مصرف کنندگان نهایی و فروش عمده برای فروشگاه دارها می باشد. لیست قیمت محصولات تاکنو گاز دارای انواع اجاق گاز است که در لیست پایین قیمت مدل امپریال را گفته ایم. برای اطمینان بیشتر با ما نیز ارتباط بگیرید.

E4- امپریال- 5 شعله فردار- رویه لعاب28/710/000 ریال
E6- امپریال- 5 شعله فردار رویه استیل29/546/000 ریال
E8- امپریال- 5 شعله فردار- شیشه رفلکس تمام استیل31/262/000 ریال

راههای ارتباطی با ما:
سید امیر رسولی
09123483002
02166887973
02166355975
amir_rasouli200814@yahoo.com

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *