نمایندگیهای فروش یخچال الکترواستیل در تهران با توزیع مناسبی که دارد توانسته فاصله زمانی و مکانی را برای خریداران یخچال و فریزر الکترو استیل کاهش دهد. لیست نمایندگی های فروش در تهران، رباط کریم، شهریار، شرق، شمال و غرب تهران به همراه تلفن آنها در زیر آمده است. محصولات الکترواستیل که یخچال و فریزر خانگی است با سریهای قدیمی تفاوتهای عمده ای کرده است در یخچال فریزرهای جدید الکترواستیل انواع تصفیه کننده هوا و آب قرار داده شده است. برای جلوگیری از نفوذ باکتریها از فناوری جدید استریلیزه استفاده شده است. سیستم پخش سرما جدید نیز از دیگر امکانات الکترواستیل است.

سایت محصولات الکترواستیل

نمایندگیهای فروش یخچال الکترواستیل در ایران

شرکت الکترواستیل در چند سال اخیر تغییرات زیادی را در لیست نمایندگیهای فروش یخچال الکترواستیل در تهران و ایران به وجود آورده است. این تغییرات تنها برای فروش نبوده بلکه در خدمات پس از فروش نیز تغییراتی را ایجاد کرده است. شهرستانهای ایران، از کوچک و بزرگ همگی دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش هستند. توزیع نمایندگیها طوری شده است تا دسترسی آسان برای مشتریان امکانپذیر باشد. شهرستانها دارای بخشها و روستاهای زیادی هستند. الکترواستیل برای اینکه کار تهیه محصولات الکترواستیل را آسان کند، دست به گرفتن نمایندگی های مختلف کرده است.

نمایندگیهای فروش یخچال الکترواستیل در تهران

نمایندگیهای فروش یخچال الکترواستیل در تهران به چند دسته تقسیم شده است. این تقسیم بندی جغرافیایی است. شهر تهران به دلیل بزرگی و ترافیکی که دارد کار دسترسی آسان را برای مشتریان سخت کرده است به همین جهت این شرکت در نقاط مختلف تهران فروشگاه یخچال الکترواستیل قرار داده است. رباط کریم، شهریار، شهرری، کرج، شمال تهران، غرب تهران و شرق تهران دارای نمایندگی های فروش هستند.

  • فروشگاه غرب، جنوب غربی تهران، جنوب: تهران-خ-جیحون نرسیده به کمیل پلاک 67

خرید از نمایندگی بهتر است یا بازار

یکی از مشکلاتی که در بازار ایران وجود دارد این است که قیمت بازار در برخی موارد از قیمت نمایندگی ارزان تر است که این ارزانی می تواند دلایلی متعددی داشته باشد. بهترین کار در خرید هر نوع لوازم برقی این است که از نمایندگی خریداری گردد. نمایندگی اجناس را از کارخانه به مشتری می رسانند اما بازار معلوم نیست که این محصول ویترینی است یا قور بوده و صافکاری و شده و دهها مسئله که مشتری به دلیل عدم آگاهی متوجه آن نمی شود.

شرکت الکترواستیل کجا واقع شده است؟

شرکت الکترواستیل در خراسان رضوی شهرستان مشهد می باشد. در این شهر کارخانه الکترواستیل قرار دارد. دفتر مرکزی این شرکت بزرگ در تهران در خیابان مطهری نبش قائم مقام فراهانی می باشد. در این دفتر فروشگاه هم برای بازدی وجود دارد اما برای خرید باید به نمایندگی های فروش مراجعه شود. در دفتر تهران،خدمات پس از فروش الکترواستیل نیز فعال می باشد.

راههای ارتباطی با ما:
سید امیر رسولی
09123483002
02166887973
02166355975
amir_rasouli200814@yahoo.com

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (3 امتیاز)
2 پاسخ
  1. نادیا
    نادیا می گوید

    دیگه اینقد اینا گرون شدن، که فقط میشه آرزو کرد همین

    پاسخ
    • رسولی
      رسولی می گوید

      چاره ای نیست فعلا وصعیت اینجوریه و ما کاری نمی تونیم بکنیم

      پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *