نمایندگی فروش تلویزیون هوریون

نمایندگی فروش تلویزیون هوریون در تهران در غرب و 3راه امین حضور واقع شده است که برای خرید از نمایندگی اصلی در تهران می توانید با شماره های زیر ارتباط بگیرید..

شرکت هوریون یکی از شرکتهای بزرگ در چین هست. شرکت هوریون پیشرو در تولید انواع پنل های هوشمند در جهان است که اغلب برندهای معتبر مانند سامسونگ و ال جی، پنل های خود را از این شرکت تهیه می کنند. برند هوریون با یک گارانتی قدرتمند وارد ایران شده است و مطمئن باشید که در آینده ای نزدیک زیاد از این برند خواهید شنید.

محصولاتی که این شرکت تولید می کند همه از نوع تصویری یعنی تلویزیون هست. تلویزیون های هورین در ابعاد متفاوتی تولید می شود که هر شخص با هر سلیقه . بودجه ای که دارد می تواند آن را تهیه نماید.شرکت هوریون طی 8 سال گذشته جزو 100 شرکت برتر دنیا بوده است.

گارانتی تلویزیون های هوریون

شرکت هورین تلویزیون های خود را به مدت 18 ماه گارانتی کرده است. مدت 10 سال نیز پشتیبانی فروش نیز برای آن در نظر گرفته است. یکی از ویژگی هایی که این تلویزیون ها دارنند این است که اگر طی 6 ماه خرابی یا مشکلی در تلویزیون پیش آید، شرکت آن را تعویض خواهد کرد یعنی 6 ماه گارانتی تعویض دارد.

انواع تلویزیون های هوریون

تلویزیون های هوریون شامل همه سایزها با فرمتهای پخش مختلف می باشد. این سایزها از 32 اینچ تا 85 اینچ تولید می شود. یکی از مهمترین سایزهایی که کم در ایران پیدا می شود، سایز 65 و 75 و 85 اینچ است که برای سالنهای بزرگ عالی است. از همه مهمتر اینکه سایز 55 تا 85 اینچ همگی دارای پنلهای فلت بوده و QLED می باشند.

البته باید متذکر شد که فول امکانات دارد از جمله پوشش دهی اندروید 11 و قابلیت به روز شدن اندروید، حافظه 16 گیگابایتی داخلی و قابلیت اتصال به اینترنت و پورتهای مختلف USB و HDMI. ویژگی های دیگری نیز دارد که در مشخصات آن می توان جستجو کرد.

نمایندگی هوریون

نمایندگی فروش تلویزیون هوریون تهران

شرکت هوریون نمایندگی های فروش خود را در نقاط مختلف کشور دایر کرده است که مهمترین آن در تهران واقع شده است. برای مشاهده و خرید انواع تلویزیون هوریون می توانید با نمایندگی تهران ارتباط یگیرید.

آدرس:

تهران خ جیحون نرسیده به خ کمیل پ 67

تلفن:

021-66887973

0121-66355975

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *