نمایندگی فروش ماشین ظرفشویی الگانس

نمایندگی فروش ماشین ظرفشویی الگانس در ایران فروش انواع ماشین ظرفشویی 8 نفره، 14 نفره و 12 نفره را در تهران، تبریز، شیراز، مازندران، کرج و رشت آغاز کرده است.

الگانس نامی است ایتالیایی که در دنیا با ماشین های الگانس شناخته شده است. این شرکت با تولید انواع ماشین ظرفشویی و لباسشویی توانست نام خود را به عنوان یک شرکت تولیدی معتبر در ایران به ثبت برساند.

نمایندگی فروش ماشین ظرفشویی الگانس

نمایندگی ماشین ظرفشویی الگانس در شهرهای بزرگ ایران فروش ویژه ای را شروع کرده است که برای خرید ماشین ظرفشویی الگانس می توانید با ما در ارتباط بوده و یا از طریق سایت الگانس اقدام نمایید. این نمایندگی برای شهرهایی از قبیل شیراز، تبریز، اصفهان، رشت و مازندران شرایط خاصر را قرار داده تا مصرف کننده نهایی با قیمت ارزانتری این دستگاه را خریداری کند.

محصولات الگانس

محصولات الگانس

آیا الگانس در همه شهرها گارانتی دارد؟

الگانس با این که تبلیغات زیادی ندارد اما در خدمات دهی  نفر اول است. شرکتهای ایرانی یکی از ضعفهایی که دارند بحث خدمات دهی آنهاست. الگانس به واسطه اینکه تحت لیسانس ایتالیا تولید می کند در امر پشتیبانی بعد از فروش حرفه ای عمل می کند. خدمات پس از فروش الگانس به صورت مرکزی است. به عبارتی برای نصب و گارانتی محصول باید با شماره 44487552-021 تماس بگیرید تا در هر شهر و روستایی که هستید کارشناس مربوطه حضور پیدا کرده و گارانتی محصول را فعال می کند.

از طریق سایت الگانس هم می توانید با شماره شرکت مطلع گردید.

محصولات الگانس ساخت کدام کشور است

محصولات الگانس ساخت کدام کشور است

نمایندگی فروش الگانس در همه جا وجود ندارد اما امکاناتی را فراهم کرده تا خریداران بتوانند از طریق سایت الگانس با محصولات آشنا شوند و خرید خود را انجام دهند. البته شهرهای بزرگ ایران دارای نمایندگی فروش هستند. به عنوان مثال تهران، کرج، اصفهان، مشهد، رشت، بابل، ورامین، تبریز، اردبیل و کرمان دارای نمایندگی فروش هستند. الگانس تنها برند ایتالیایی است که در ایران تحت لیسانس الگانس ایتالیا در ایران مونتاژ می گردد.

راه های ارتباطی با ما:
سید امیر رسولی
09123483002
09214019271
02166887973
amir_rasouli200814@yahoo.com

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
2 پاسخ
  1. محمد نیکراد
    محمد نیکراد می گوید

    ماشین لباسشویی الگانس رو من داشتم ازش راضی بودم در شهرستان ها هم نمایندگی خدمات پس از فروش داشت

    پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *