نمایندگی فروش محصولات والرا

نمایندگی فروش محصولات والرا در تهران به آدرس و تلفن زیر می باشد. برای خرید انواع سشوار و ماشین اصلاح و موزن بینی به آدرس فوق مراجعه نمایید.

شرکت valera از شرکتهای بسیار معروف در امر تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی در جهان است که ساخت سوئیس می باشد. این مارک هنوز محصولات خود را در سوئیس تولید می کند و فعلا محصولات خود را آلوده کارخانجات چین نکرده است. هر چند چین هم تولیدات خود را باید بر اساس کیفیت استاندارد شرکتها و برندها تولید کند آن محصولی که در سوئیس تولید می شود یک کیفیت دیگری دارد.

نمایندگی فروش والرا

نمایندگی فروش محصولات والرا سوئیس

همانطور که گفتیم مارک valera برای کشور سوئیس و ساخت سوئیس می باشد. این برند در ایران زیاد حضور مستمری نداشته اما اخیرا برخی از محصولات والرا مانند سشوار و ماشین اصلاح مو سر وارد ایران شده است و تعداد نمایندگی های آن خیلی محدود می باشد. برای خرید محصولات والرا می توانید در تهران به آدرس زیر مراجعه کنید. البته چند روش برای خرید گذاشته ایم که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

آدرس:

تهران- خ جیحون نرسیده به چهارراه کمیل پ67

تلفن:

021-66887973

09123483002

محصولات والرا سوئیس

والرا از مارکهایی هست که در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد و ساخت سوئیس می باشد. این شرکت دارای تنوع زیادی در سشوار خانگی و سالنی می باشد. اگر شخصی بخواهد یک سشوار با کیفیت درجه یک داشته باشد حتما باید از سشوارهای والرا استفاده کند. محصولات والرا عبارتند از:

موزن بینی

  1. انواع سشوار خانگی برای بزرگسال و کودکان
  2. سشوار برای استفاده سالنی
  3. ماشین اصلاح سر موی سر
  4. اتو مو والرا

نمایندگی والرا در تهران

روش های خرید محصولات valera

برای خرید محصولات والرا باید به نمایندگی ها مراجعه شود اما همین نمایندگی ها که فعلا تعداد کمی در تهران وجود دارد روشهای مختلفی را قرار داده اند تا خریداران راحت تر و با خیالی آسوده تر خرید خود را انجام دهند.

روش حضوری: روش خرید حضوری مانند روشهای قدیمی می توانید به فروشگاه مراجعه کرده و خرید انجام شود.

خرید اینترنتی: در این روش کمی باید دقت کرد. شاید اکثر سایتها این برند را داشته باشند اما آن سایت باید نماینده باشد وگرنه احتمال فروش جنس تقلبی یا آسیب دیده وجود دارد چون این محصول یک کالای وارداتی هست.

خرید تلفنی: از این روش می توانید به مبایلی که در بالا قرار گرفته ارتباط گرفت و از طریق پلت فرمها مانند ایتا یا واتس آپ سفارش خود را گذاشت. در این حالت در تهران تحویل درب محل وجود دارد و برای شهرستانها باید کل مبلغ تسویه گردد.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *