نمایندگی ماشین لباسشویی الگانس

نمایندگی ماشین لباسشویی الگانس 8 و 7 کیلویی در تهران شیراز اهواز اراک ساوه تبریز و قم با چه قیمت به فروش می رسانند؟ ماشین لباسشویی الگانس دارای گارانتی است؟

یکی از پرفروش ترین انواع ماشین لباسشویی که در تهران توسط نمایندگی فروش محصولات الگانس انجام گرفته، فروش ماشین لباسشویی 8 کیلویی و 7 کیلویی الگانس است. علت این امر قیمت ارزان در مقایسه با امکاناتی که دارد و همچنین کیفیت آن است.

الگانس در ایران در تهران واقع شده است و انواع ماشین ظرفشویی الگانس و لباسشویی را در دو رنگ سفید و سیلور و اندازه های متفاوت تولید می کند. این مارک توانسته با تولیداتی که انجام داده و به بازار عرضه می کند خود را در ردیف بهترین مارکهای موجود در ایران قرار داده است.

ماشین لباسشویی الگانس ساخت کجاست؟

یکی از دغدغه های مردم ایران در خرید ماشین لباسشویی این است که لباسشویی خارجی است یا ایرانی؟ خوب است یا بد؟ الگانس در ایران کارخانه ای را دایر کرده و بیش از 20 سال است که تولیدات خود را آغاز کرده است. مشکل این مارک این است که در تبلیغات محصولات خود ضعیف عمل کرده است و مشکل اکثر کارخانجات ایران است.

متاسفانه مدیران کارخانه های لوازم خانگی ایران فکر می کنند که تبلیغات و نیروی انسانی تنها هزینه است در حالیکه این دو، تنها هزینه هایی است که به سرعت بر می گردد و به همین علت است که خارجی ها به سرعت در ایران جا باز می کنند. قطعاتی که الگانس در ماشین لباسشویی 8 و 7 کیلویی بکار می رود را اگر یک متخصص بررسی کند متوجه خواهد شد که در مقایسه با ال جی و سامسونگ، از عمر و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است اما ما تنها به دنبال نام و اسم هستیم.

ماشین لباسشویی الگانس که در نمایندگی ماشین لباسشویی الگانس در حال توزیع است از معدود مارکهایی است که در حال صادرات به کشورهای عربی و ترکیه است.

راههای ارتباطی با ما:
سید امیر رسولی
09123483002
09214019271
02166887973
02166355975
amir_rasouli200814@yahoo.com
www.Eleganc.ir

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *