پرفروش ترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی

پرفروش ترین و محبوب ترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی که بدون برفک باشد کدامند؟ آیا یخچال فریزر دوقلو ایرانی بهتر است یا خارجی و عمر متوسط یخچالهای ایرانی چقدر است؟

ایران در زمینه تولید لوازم خانگی طی چند سال اخیر سرمایه گذاری های زیادی کرده است. لوازم خانگی در ایران توانسته خود را به مارکهای معروف دنیا نزدیک کند و این جای خوش بینی دارد که در آینده ای نه چندان دور به صادرات لوازم خانگی ایرانی به اروپا هم برسیم. هر چند برخی مارکها مانند امرسان یا الکترو استیل و هیمالیا و برخی شرکتهای تبریزی توانسته اند به بازارهای کشورهای همسایه و برخی کشورهای آفریقایی ورود کنند.

تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی

شرکتهای معروف ایرانی در لوازم خانگی

شرکتهای زیادی از سال 1348 وارد بازار ایران شده اند که همگی خارجی بودند اما از سال 1352 شرکتهای ایرانی نیز وارد عرصه تولید شدند. اولین شرکتهایی که اولین یخچال فریزر ایرانی را تولید کردنند عبارت بودن از جنرال استیل، ارج، آزمایش  و پارس بودند اما همگی آنها به جز شرکت لوازم خانگی پارس در زمان فعلی ورشکست شده اند.

شرکتهای لوازم خانگی ایرانی

اماکن دارد در بازار برخی از این برندهایی که نام بردیم را مشاهده کنید اما این یخچال ها هیچ کدام اصلی نیستند. برخی از افراد بازار مارک این برندها را اجاره کرده اند و با کیفیتهای نامناسب به بازار می دهند و به همین دلیل است که کیفیت آنها مانند قدیم نیست. بعد از انقلاب شرکتهای خصوصی وارد عمل شدند و توانستند تا به امروز نه تنها خود را در رقابت با خارجی ها حفظ کنند بلکه از برخی از آنها جلو هم بزنند. شرکتهای مهم فعال در تولید انواع لوازم خانگی ایرانی به شرح زیر است:

  1. امرسان
  2. الکترواستیل
  3. پاکشوما
  4. دیپوینت
  5. هیمالیا
  6. اسنوا
  7. دونار خزر
  8. سیلوان
  9. پارس

انواع یخچال فریزرهای ایرانی

یخچال و فریزر، مهمترین لوازم خانگی برقی است که در هر خانه ای وجود دارد و بدون آن زندگی امکان پذیر نیست. در گذشته برای نگهداری گوشت از نمک استفاده می کردند اما امروزه برای نگهداری گوشت و مرغ و میوه باید از یخچال و فریزر استفاده کرد. در اروپا میزان خرید مواد غذایی روزانه کم است و هر شخصی که در جهان اول زندگی میکند مواد غذایی روزانه خود را هر روز تهیه می کند اما در کشورهای جهان سوم مانند ایران هر شخص برای چند ماه خود گوشت و مرغ می خرد که برای نگهداری آن نیاز به فریزر و یخچال است.

یخچال فریزر ایرانی

با توجه به توضیحات مختصری که دادیم مشخص می شود که یخچال فریزر در ایران چقدر مهم است. انواع یخچال فریزرهای خارجی از تنوع بیشتری نسبت به ایرانی دارد اما ایرانی ها هم تقریبا 90 درصد انواع یخچال فریزر را تولید می کنند.

  1. یخچال فریزرهای بالا فریزر
  2. یخچال فریزر دوقلو
  3. یخچال فریزر ساید بای ساید
  4. یخچال فریزر کمبی کشودار
  5. یخچال تک
  6. فریزر تک
  7. یخچال های کوچک 5 فوت و 10 فوت
  8. یخچالهای رنگی دوقلو و بالا پایین

انواع یخچال فریزر ایرانی

پرفروش ترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی کدامند؟

محبوب بودن با پر فروش بودن کمی متفاوت است. مثلا یخچال فریزرهای رنگی امرسان خیلی محبوب است اما فروش یخچال فریزر بالا پایین بیشتر است. به عنوان مثالی دیگر، یخچال فریزر دوقلو خیلی محبوب است اما یخچال فریزر دوقلو یخساز اتوماتیک خیلی پرفروش است. قیمت یخچال فریزر دوقلو ایرانی هم براساس اینکه چه آپشنی دارد، سایز آن چقدر است و چه رنگی است تعیین می گردد.

پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

از بین یخچال فریزرهایی که فریزر در پایین قرار دارد باید به یخچال فریزر 27 فوت امرسان اشاره کرد که هم پهن و هم ارتفاع کمی دارد. اغلب خانمها به دنبال یخچال فریزر بزرگ هستند که می توانیم به یخچال 27 فوت امرسان یا یخچال فریزر الکترواستیل ES35 اشاره کرد که هر دوی آنها دارای یخساز اتوماتیک هستند.

یخچال فریزر ایرانی پرفروش

پرفروش ترین یخچال فریزر دوقلو یخسازدار به مارک الکترواستیل و پاکشوما تعلق دارد. بعد از الکترواستیل باید به هیمالیا اشاره کرد. یک تفاوتی بین دوقلوی هیمالیا و الکترواستیل یخساز وجود دارد و آن این است که یخچال و فریزر دوقلو در هیمالیا توسط یک بند به هم متصل شده اند که از نظر برخی ها زیبا نیست اما یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل جدا از هم هستند.

یکی دیگر از یخچال فریزرهای دوقلوی پرفروش ایرانی که هم فضای زیادی دارد و هم ارزانتر از بقیه مارکها است باید به یخچال فریزر دوقلو امرسان و دیپوینت اشاره کنیم. این یخچال فریزرها در 3 سایز تولید می شوند:

  1. یخچال دوقلوی امرسان 30 فوت
  2. یخچال فریزر دوقلو امرسان 40 فوت
  3. یخچال دوقلوی امرسان 32 فوت
  4. یخچال دوقلوی دیپوینت یخساز دستی
پرفروش ترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی

پرفروش ترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی بدون برفک

انواع یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل

به طور کلی یخچال فریزر دوقلو در 2 نوع تولید می شود اما هر شرکتی در سایزهای مختلف تولید می کند. شرکت الکترواستیل دو نوع یخچال دوقلو دارد که یکی یخساز اتوماتیک دارد که به آب شهری متصل می شود، هوم بار و آبسردکن هم دارد که با کد ES23 یا اولتیما تولید شده. یکی دیگر از مدلها هم مدل ES24 یا پرایم است که یخساز دستی دارد، هوم بار ندارد اما آبسردکن دارد. فضای درونی دوقلوی یخساز از بدون یخساز بیشتر است چون فضایی توسط یخساز اتوماتیک درون فریزر اشغال شده است.

یخچال فریزر ایرانی بدون برفک

قیمت یخچال فریزر دوقلو ایرانی براساس پرفروش ترین

قیمت یخچال دوقلو نسبت به یخچال فریزر کمبی و بالا فریزر بیشتر است چون از دو دستگاه تشکیل شده اما قیمت برندها با هم فرق دارنند. قیمتها همواره متغیر است و براساس اینکه به مصرف کننده به فروش برسد یا به عمده فروش، فرق دارد. قیمت هایی که در زیر آمده بر اساس پرفروش ترین های بازار بوده و برای مصرف کننده نهایی می باشد.

یخچال دوقلوی الکترواستیل یخساز اتوماتیک 48 فوت سفید55/100/000 تومان
یخچال دوقلوی الکترواستیل یخساز دستی 48 فوت سفید47/900/000 تومان
یخچال دوقلوی یخساز الکترواستیل ES23 سری CONVERT32/000/000 تومان
یخچال دوقلوی 40 فوت امرسان سفید36/500/000 تومان
یخچال دوقلوی 32 فوت امرسان سفید35/500/000 تومان
یخچال دوقلو امرسان 30 فوت سفید34/500/000 تومان
یخچال دوقلوی پاکشوما 40 فوت یخساز اتوماتیک56/000/000 تومان
یخچال دوقلو امرسان 30 فوت درب شیشه ای45/500/000 تومان
یخچال فریزر هیمالیا پاناروما سفید53/500/000 تومان
یخچال دوقلوی رومانو هیمالیا سفید54/500/000 تومان
یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل دلتا50/000/000 تومان
یخچال فریزر دوقلوی پارس سفید34/000/000 تومان
یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت مدل max58/400/000 تومان
یخچال دوقلوی دیپوینت D4S46/400/000 تومان
یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت D5I55/000/000 تومان

یخچال فریزر دوقلو ایرانی بهتر است یا خارجی؟

یخچال فریزرهای خارجی در ایران سالهاست که مانور تبلیغاتی می دهند و باعث شده اند مردم اعتماد زیادی به آنها داشته باشند که البته بی دلیل هم نیست. یکی از مشکلات تولیدکنندگان یخچال فریزر ایرانی این است که به ظاهر خیلی توجه ندارند اما خارجی ها اینچنین نیستند. اگر به پدر و مادر خود رجوع کنید می بینید که مثلا یخچال فریزر پارس یا الکترواستیل دارنند و 40 سال است که کار می کند و هیچ مشکلی هم نداشته اند.

لیست قیمت انواع یخچال فریزر امرسان

لیست قیمت انواع یخچال فریزر امرسان بدون برفک

یخچال فریزرهای جدید ایرانی هم هنوز همان روند را طی می کنند و محصولات خود را برای 20 سال کار مفید می سازند به همین جهت است که اغلب آنها انواع یخچال فریزر را تا 4 سال گارانتی و 10 سال پشتیبانی می دهند. به طور کلی سیاست تولیدکنندگان خارجی در لوازم خانگی بر عمر 10 ساله است. این محصولات تا زمان گارانتی مشکلی ندارند، بعد از 5 سال نیاز به تعمیر و در 10 سالگی باید تعویض گردنند.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *