یخچال دوقلوی الکترواستیل یخساز

یخچال دوقلوی الکترواستیل یخساز سفید با مدل ES23-W در بازار موجود شده است. یخچال فریزر دوقلوی یخسازدار از محصولات جدید الکترواستیل است که قابلیت اتصال به آب شهر را هم دارد.

الکترواستیل را اکثر مردم می شناسند چون برندی است که 40 سال در بازار ایران حضور فعال دارد. شرکت الکترواستیل در مشهد واقع شده است و یکی از کاملترین سبد یخچال فریزر را دارد. الکترواستیل تنها شرکتی است که یخچال فریزر دوقلوی آن در 4 مدل است. یخچال یخسازدار و بدون یخساز با رنگ سفید و سیلور. رنگ سفید آن طرح چرم است.

یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو قیمت

یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو قیمت جدید

انواع یخچال دوقلوی الکترواستیل

یخچال دوقلوی الکترواستیل دو مدل در دو رنگ است. کد مدلها با هم فرق دارند به همین جهت هنگام خرید بخچال فریزر الکترواستیل دوقلو به کد مربوطه دقت شود تا اشتباه نشود. خصوصا هنگامیکه اینترنتی خرید می کنید.  سایتهایی مانند دی جی کالا که نمایندگی نیستند و تنها به صورت اینترنتی محصول ارائه می دهند خیلی امکان اشتباه وجود دارد. نمایندگی فروش الکترواستیل در همه شهرهای ایران است به همین جهت لزومی ندارد که به صورت اینترنتی خرید کنید. با مراجعه به نمایندگی فروش الکترواستیل می توانید با دیدن انواع یخچال دوقلوی الکترواستیل خرید مطمئنی داشته باشید.

  • یخچال دوقلوی الکترواستیل یخسازدار اتوماتیک es23
  • یخچال فریزر دوقلوی بدون یخساز با کد es24
قیمت یخچال الکترواستیل جدید

قیمت یخچال الکترواستیل جدید

تفاوت یخچال دوقلو الکترواستیل یخساز با بدون یخساز

یخچال دوقلوی الکترواستیل یخساز با بدون یخساز تفاوت اساسی دارند از نظر کارایی. هر دو مدل دارای یخساز هستند. برخی فروشندگان هر دو مدل را به عنوان یخچال یخساز دار می فروشند. یخچال دوقلوی الکترواستیل یخساز برقی دارای سنسور است و به آب شهری متصل می شود. سنسور موجود در دستگاه به صورت هوشمند عمل کرده و با پر شدن ظرف یخساز قطع می گردد. دکمه ای روی پنل وجود دارد که می توان عملیات یخساز را در زمستان قطع کرد.

یخچال یخساز اتوماتیک

یخچال یخساز اتوماتیک

یخچال بدون یخساز دارای یخساز است اما یخساز آن برقی نیست. یعنی به آب شهری متصل نمی شود و هوشمند نیست. به صورت دستی محفظه آب پر می شود و یخ را به طور دستی درون محفظه خالی می کنیم. شباهت این دو در وجود هوم بار است یعنی هر دو نوع دارای هوم بار هستند. سیستم یخسازی یخچال دوقلوی الکترواستیل مانند یخچال فریزر شارپ ژاپن است. تکنولوژی بکار رفته در آن از شارپ ژاپن کپی برداری شده است و بسیار عملکرد خوبی دارد.

یخچال یخساز الکترواستیل

یخچال یخساز الکترواستیل

یخچال پالادیوم چیست؟

پالادیوم یکی از مارکهای شرکت الکترواستیل است که به تازگی وارد بازار شده است. کد و قیمت های محصولات پالادیوم مانند الکترواستیل است اما با یک تفاوت کوچک. قیمت محصولات الکترواستیل با پالادیوم بین 1 تا 2 درصد فرق دارد در حالیکه تفاوتی با هم ندارند تنها پلادیویم یک برند جدیدی است که توسط الکترواستیل گارانتی شده است. گارانتی محصولات الکترواستیل شماره 051-3132 می باشد.

ارتباط با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

 

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (3 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *