یخچال ساید بای ساید الکترواستیل es51

یخچال ساید بای ساید الکترواستیل es51 رنگ سفید طرح چرم و تیتانیوم با یخساز اتوماتیک، 40 ماه گارانتی و 30 فوت گنجایش در نمایشگاه الکترواستیل با مشخصات زیر است. اطلاعات کامل به قیمت و مشخصات فنی ارتباط دارد.

شرکت الکترواستیل تولیدکننده انواع یخچال خانگی و صنعتی است. یخچال ساید بای ساید الکترواستیل از بهترین یخچالهای ساید دودرب ایرانی است که در چند سال اخیر تولید شده است. این محصول دو درب دارد که روی یک درب آن هوم بار و روی درب دیگر یخساز اتوماتیک و آبسردکن نصب شده است. هوم بار فضایی است که دارای درب بوده که با فشار دادن باز می شود. هوم بار جای شیشه آب خوردن، آب لیمو و امثال این است.

یخچال ساید الکترواستیل es51

یخچال ساید الکترواستیل es51

معرفی یخچال ساید بای ساید الکترواستیل es51

همانطور که گفتیم این دستگاه یخساز دار و هوم بار دارد و مانند ساید بای سایدهای خارجی است اما قیمت یخچال ساید الکترواستیل را نمی توان با خارجی ها مقایسه کرد. یخچال ساید بای ساید الکترواستیل دارای قطعات خارجی اروپایی است اما به دلیل تولیدات داخلی از قیمت کمی برخوردار است. یخچال ساید الکترواستیل دارای موتور ایتالیایی است که روی کارتن و موتور آن نیز ثبت شده است. ساید الکترواستیل es51 با دو رنگ سفید چرم و تیتانیوم تولید می شود. برد دیجیتالی روی نمایشگر یخچال وجود دارد که با روشن و خاموش کردن می توان آبسردکن را به یخساز تبدیل کرد.

یخچال ساید الکترواستیل تیتانیوم

یخچال ساید الکترواستیل تیتانیوم

ویژگی های مهم یخچال ساید الکترواستیل es51

دکمه دیگری روی برد دیجیتال هست که با زدن آن می توانید به انجماد سریع برسید. یعنی در مواقع ضروری که نیاز به انجماد سریع دارید می توانید از این ویژگی دستگاه استفاده کنید. قسمت آبسردکن یخچال به آب شهری متصل می شود که یک فیلتر تصفیه کننده آب نیز سر راه آب قرار می گیرد تا بتوانید از آب و یخ تصفیه شده بهره مند شوید. با تغییر قالبهای یخ می توانید شکل یخ مورد نظر را نیز تعیین نمایید.

یخچال ساید الکترواستیل نقره ای

یخچال ساید الکترواستیل نقره ای

ابعاد یخچال ساید بای ساید الکترواستیل

ساید بای ساید الکترواستیل دارای ابعاد استانداری است چون قالبهای این دستگاه از مدلهای اروپایی تهیه شده و از ابعاد استانداردی برخوردار است. ارتفاع دستگاه 1830 میلی متر، عمق دستگاه 610 میلی متر و پهنای دستگاه نیز 930 میلیمتر می باشد. گنجایش یخچال 370 و فریزر 155 لیتر می باشد. براساس این گنجایش باید این دستگاه را 27 فوت دانست اما در ایران با نام 30 فوت معروف است. طبقات یخچال 5 عدد با دو کشو برای میوه و سبزیجات است. فریزر آن دارای کشوی معمولی نیست بلکه دارای 5 طبقه با دو کشوی بزرگ است.

قیمت یخچال ساید بای ساید الکترواستیل ES51

قیمتی که در جدول زیر آمده بر اساس لیست قیمت شرکت و بازار تهیه شده است. بعضی وقتها قیمت دستگاه در لیست ارزانتر از قیمت بازار است که این در شرایط خاص اتفاق می افتد. البته اگر بخواهید یخچال فریزر طرح ساید با تمامی امکانات ساید الکترواستیل را در حجم بزرگتر تهیه کنید باید بروید سراغ یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل es23 که هم یخساز اتوماتیک و هم درب بار دارد اما 10 فوت بزرگتر از ساید بای ساید است.

ساید الکترواستیل سفید طرح چرم 27 فوت24/570/000 تومان
ساید الکترواستیل تیتانیوم25/500/000 تومان
ساید الکترواستیل یونی گلس(جدید) 30 فوت26/000/000 تومان

اطلاعات تماس الکترواستیل

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4 (3 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *