یخچال فریزر الکترواستیل مدل یونیک

یخچال فریزر الکترواستیل مدل یونیک با کد esa23 تولید می شود. این محصول یخسازی اتوماتیک در دو نوع پودری و قالبی دارد. یخچال فریزر یونیک از نوع طرح ساید با گنجایش 46 فوت است.

یونیک نام جدید یخچال فریزر الکترواستیل es23 است. این نام در سال 1399 روی این مدل گذاشته شد. علت نام گذاری یا کد گذاری های متعدد به دلیل راحتی در به خاطر سپردن است. ما نام را بهتر از کد حفظ می کنیم به همین جهت نام یخچال فریزر دوقلو یخساز الکترواستیل به نام یونیک تغییر کرد. البته هنوز نام این محصول در بازار لوازم خانگی با کد es23 شناخته می شود.

یکی دیگر از یخچال فریزرهای دوقلوی الکترواستیل که یخساز اتوماتیک ندارد . 48 فوت ظرفیت دارد، درب هوم بار ندارد اما آبسردکن دارد، یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es24 است. این محصول با نام جدید پرایم در بازار شناخته می شود. یخچال فریزر یونیک الکترواستیل بیشترین فروش را در بین دوقلوهای ایرانی دارد که عمده دلیل آن وجود درب هوم بار و یخساز اتوماتیک است.

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل

تفاوت یخچال فریزر دوقلوی es24 با یونیک الکترواستیل

هر دو این کدها از نوع دوقلو هستند. یعنی یک یخچال و یک فریزر نوفراست. از این لحاظ با هم شباهت دارنند اما تفاوت های زیادی با هم دارنند:

  1. es23 یا یونیک دارای درب هوم بار است اما مدل پرایم ندارد.
  2. یخچال فریزر یونیک دارای یخساز اتوماتیک است اما پرایم یخساز دستی دارد.
  3. یخچال فریزر یونیک و پرایم یا es24 دارای 9 کشو هستند.
  4. فریزر مدل یونیک دارای 4 کشو کوچک و 5 کشو بزرگ است اما مدل پرایم دارای 9 کشو بزرگ است.
  5. یخچال فریزر یونیک دارای آب سردکن نیست اما مدل پرایم آبریز دارد.
  6. یخچال فریزر دوقلو یونیک دارای درب هوم بار بوده اما مدل es24 یا پرایم ندارد.
  7. هر دو مدل نوفراست یا بدون برفک هستند.
  8. دستگیره هر دو از نوع اهرمی است.
  9. موتور هر دو ایتالیایی هستند.
  10. گارانتی هر دو مدل 40 ماه می باشد.
  11. کمپرسور هر دو بی صدا هستند.

یخچال الکترواستیل یونیک

درب هوم بار  در یخچال فریزر الکترواستیل یونیک چیست؟

درب هوم بار یک درب کوچک است که روی درب یخچال به عنوان درب دوم قرار گرفته است. این درب به جای آبسردکن می باشد. با توجه به اینکه قمقمه های آب در آبسردکن بعد از مدتی بو می گیرد به همین جهت شرکت الکترواستیل مکانی را قرار داده که می توان مانند سابق از شیشه آب استفاده کرد. در این حالت نیز نیاز به باز کردن درب کامل یخچال نیست بلکه با باز کردن درب هوم بار می توانید راحت به آب و مواد درون یخچال دسترسی داشته باشید.

البته کسانیکه می خواهند یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل یخساز داشته باشند اما نیازی به درب هوم بار نداشته باشند باید یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل مدل کانورت را بخرند که از محصولات جدید الکترواستیل می باشد.

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل تیتانیوم

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل تیتانیوم

یخچال فریزر الکترواستیل مدل یونیک

همانطور که در بالا اشاره شد یخچال فریزر یونیک از نوع طرح ساید است و همه امکاناتی که یک ساید بای ساید حرفه ای دارد را در اختیار دارد. با این تفاوت کرد که شما با پرداخت یک مبلغ یک ساید کوچک می خرید در حالیکه با همان مبلغ می توانید یک طرح ساید با دو برابر ظرفیت را تهیه نمایید.

این محصول دارای فناوری جدید گردش هوای اجباری است. یعنی در هر منطقا از یخچال به حسب نیاز آن منطقه سرما هدایت می شود به همین جهت مواد شما دیر خراب می شوند. دیجیتال روی درب دارای دکمه لمسی است که با روشن کردن آن یخسازی وارد عمل شده و با خاموش کردن وارد فاز آبریز می شود.

یخچال و فریزر الکترواستیل دوقلو سفید چرمی سری prime

یخچال و فریزر الکترواستیل دوقلو سفید چرمی سری prime مدل ES23

پنل یخساز این محصول، ساخت ایتالیا است و به این زودی ها خراب نمی شود. از طرفی چون فیلتر تصفیه آب دارد، عمر دستگاه یخساز افزایش می یابد. انجماد سریع، قفل کودک، 9 کشو فریزر، 7 طبقه درون یخچال، فیلتر بوگیر و زنگ باز ماندن درب از دیگر امکانات جانبی است.

ارتفاع یخچال فریزر الکترواستیل مدل یونیک 187 سانتی متر، عرض کلی یخچال فریزر 130 سانتی متر می باشد. پایه های زیر یخچال برای تراز و تنظیم ارتفاع می باشد که حتما باید تراز باشد وگرنه لرزش خواهد داشت. لامپ درون یخچال و فریزر از نوع led است برای جلوگیری از عدم ایجاد گرما.

قیمت یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل یونیک

همانطور که در بالا چندین بار اشاره کردیم، یخچال فریزر الکترواستیل مدل یونیک از پرفروش ترین دوقلوهای ایرانی است که دلیل اصلی آن بزرگ بودن و طرح ساید بودن آن است. قیمت این محصول نیز بر اساس لیست قیمتی است که از طرف شرکت اعلام می گردد. بهترین مکان برای خرید یخچال محصولات الکترواستیل، نمایندگی فروش الکترواستیل است. خرید از نمایندگی خیال شما را از هر لحاظ راحت می کند و قابل پیگیری است. چه از لحاظ خوردگی و خدمات پس از فروش می توانید از طریق این نمایندگی ها پیگیری نمایید.

این محصول در حال حاضر تولید نمی شود و سری جدید آن که همان یونیک پلاس می باشد به بازار آمده است. مدل یونیک پلاس همه خصوصیات مدل یونیک را دارد اما دستگیره آن مخفی می باشد و ظاهری جدید و به روز تر دارد.

قیمت دوقلو یونیک پلاس الکترواستیل

دوقلو یونیک پلاس، از لحاظ ظاهری و امکانات با مدل یونیک یکسان هست اما دستگیره های مدل یونیک از نوع آسان بازشو هست اما مدل یونیک پلاس دارای دستگیره مخفی هست. قیمت دوقلو یونیک پلاس از یونیک گرانتر است. اطلاعات دقیق از قیمت با تماس با ما حاصل خواهد شد.

این یخچال فریزر با دستگیره های مخفی که دارد مصرف کننده را از شکستگی احتمالی آسوده کرده است. از طرفی پنل دیجیتال به روی دستگیره ها انتقال پیدا کرد و همین نمای زیبایی به دوقلو داده است.

یونیک پلاس سفید چرم  es2354/800/000 تومان
یونیک پلاس تیتانیوم  es2356/800/00 تومان

چرا قیمت یونیک پلاس در بازار متغیر است؟

قیمت در بازار در همه اجناس این تغییرات قیمت را دارد و به الکترواستیل ربطی ندارد. به عنوان مثال ما یک ماشین می خریم و تخصصی هم نداریم. بعد از مدتی برای ماشین اتفاقی می افتد، مثلا تصادف می کنید. زمانی که به صافکار نشان می دهید تازه متوجه می شوید که این ماشین قبلا تصادفی بوده و شما متوجه نشدید چون تخصص ندارید.

امروزه می توانید به کارشناس نشان دهید اما در مورد لوازم خانگی این طور نیست. نمی شود که لباسشویی یا یخچال فریزر را هنگام تحویل موتورش را چک کرد یا متوجه شوید که برگشتی کارخانه نیست پس برای این که با خیال راحت خرید کنید باید از نمایندگی فروش الکترواستیل خرید کنید چون جنس شما از انبار کارخانه تحویل شما می شود.

در بازار مدل یونیک الکترواستیل چزو پرفروش ترین دوقلوی های ایران می باشد اما این مشکلات راجع به یخچال فریزر هم وجود دارد و به همین جهت اختلاف 5 تا 8 میلیونی را گاهی اوقات در بازار می شونید. برای این که دچار این دست مشکلات نشوید به نمایندگی ها مراجعه کنید هر چند که شاید گران تر هم باشد.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *