یخچال فریزر دوقلو امرسان مشکی

یخچال فریزر دوقلو امرسان مشکی یک یخچال فریزر نوفراست 15 فوت با مدل الگانت است که روی هم 30 فوت می باشد. بدنه این دستگاه از جنس فولاد با رنگ متالیک غیرقابل تغییر است.

امرسان از شرکتهای قدرتمند در تولید محصولات برودتی خانگی مانند یخچال فریزر است که در انواع مختلف تولید می گردد. یخچال فریزرهای امرسان با یک ویژگی خاص به بازار عرضه می شود و آن رنگ بندی آن است. رنگ مشکی از رنگهای خاصی است که تنها توسط شرکت امرسان تولید می گردد. امرسان تنها شرکت ایرانی است که در زمینه تولید یخچال فریزرهای رنگی نیز سرمایه گذاری کرده است. یخچال فریزر 15 فوت دوقلو روی هم دارای 30 فوت گنجایش است.

یخچال فریزر دوقلو مشکی

مشخصات یخچال فریزر دوقلو امرسان مشکی مدل الگانت

فریزر دستگاه دارای 7 کشو با عمق زیاد است و بدون برفک است. هیتر درون فریزر باعث آب کردن برفک و تبخیر می شود به همین جهت هیچ برفکی را نخواهید دید. پنل دیجیتالی آن یکسره بوده و یکی از زیباترین پنلهای دیجیتالی است. با این پنل می توانید ایرادات احتمالی را از روی پنل مشاهده نمایید به همین جهت دارای عیب یاب هوشمند است. قفل کودک دارد تا پنل از دسترس کودکان خارج گردد.

یخچال نیز دارای 7 طبقه شیشه ای قابل تنظیم است و یک کشو نیز برای قرار گرفتن میوه و سبزیجات قرار داده شده است. قسمت ویژه ای فلزی هم برای قرار دادن شیشه های نوشابه در نظر گرفته شده است. درب یخچال هم از طبقه بندی 4 تایی بهره می برد.

یخچال فریزر مشکی امرسان

مصرف انرژی این دستگاه با موتور فوق کم صدایی که دارد، A می باشد. سیستم انجماد سریع از فناوریهای جدیدی است که در یخچال فریزر دوقلو امرسان مشکی بکار رفته است. با این فناوری به سرعت همه مواد غذایی را منجمد نمایید. سیستم گردش هوای اجباری نیز باعث یکنواخت شدن هوای سرد در همه دستگاه می شود. پخش یکنواخت گردش هوای سرد، عمر مواد غذایی را تا یک ماه افزایش می دهد. ارتفاع یخچال 181 سانتی متر، عمق یخچال 685 میلی متر و عرض کل دستگاه 120 سانتی متر است.

یخچال دوقلو 15 فوت امرسان

قیمت یخچال فریزر دوقلو مشکی امرسان

رنگ مشکی در اصل باید ارزانتر از مابقی رنگها باشد اما به دلیل کمبود رنگ مشکی در بازار ایران دارای قیمتهای گرانتری نسبت به بقیه رنگها است. یکی از رنگهای پرطرفدار یخچال فریزر، يخچال فريزر دوقلوی قرمز است که توسط امرسان تولید می گردد. قیمت یخچال فریزر امرسان به نسبت سایر برندها ارزانتر است اما قیمت دوقلوی مشکی امرسان به شرح زیر است.

یخچال دوقلو مشکی امرسان430،500،000 ریال

یخچال فریزر دوقلو امرسان خوبه؟

امرسان از شرکتهای قدیمی است و با تولید یخچال فریزرهای باکیفیت توانسته همواره در رده 1 تا 3 ایران باشد. یخچال دوقلوی الکترواستیل به دلیل یخساز اتوماتیک بودنش از تقاضای بالاتری برخوردار است اما اگر می خواهید یک یخچال فریزر کم هزینه با فضایی مناسب است به همین جهت به پرفروش ترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی تبدیل شده است. یخچال دوقلو امرسان دارای چند مدل است. یخچال دوقلوی 17 فوت و یخچال فریزر دوقلوی 20 فوت امرسان و همچنین یخچال فریزر دوقلو 15 فوت امرسان می باشد.

یخچال دوقلو مشکی

آیا رنگ مشکی یخچال بعد از مدتی کم رنگ می شود؟

به طور کلی رنگ بعد از مدتی کم رنگ می شود اما بستگی به رنگ دارد. اگر رنگ به صورت متالیک باشد به هیچ عنوان رنگ مشکی شفافیت خود را از دست نمی دهد مگر اینکه در مجاورت نور و گرمای مستقیم آفتاب قرار بگیرد. در مورد این مدل یخچال امرسان باید بگوییم که بدنه یخچال فریزر مدل الگانت امرسان از شیشه بوده و به هیچ عنوان رنگ آن تغییر نمی کند.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (10 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *