یخچال فریزر ساید الکترواستیل

یخچال فریزر ساید الکترواستیل مدل ES51 از محصولات پرفروش شرکت الکترواستیل است. قیمت ارزان و کیفیت A++ که استاندارد اروپایی به ساید بای ساید الکترواستیل داده، باعث شده تا  به یکی از بهترین ساید بای سایدهای ایرانی تبدیل شود.

تاریخچه یخچال فریزر ساید بای ساید

ساید بای ساید از جمله محصولات پرطرفدار است که شرکتهای خارجی برای اولین بار تولید کرده اند. اولین بار یخچال ساید بای ساید توسط شرکت آمریکایی ویرپول و جنرال الکتریک تولید شد. این محصول به صورت اروپایی، آمریکایی و فرانسوی تولید می شود. مدل فرانسوی به فرنچ معروف است. مدلهای فرانسوی دارای 3 و 4 درب هستند. در مدلهای فرانسوی دو درب در بالا و یک کشو یا 2 درب در پایین به عنوان فریزر قرار دارد. مدل اروپایی همان یخچال فریزر دوقلو است.

یخچال فریزر ساید بای ساید الکترواستیل es51

یخچال فریزر ساید بای ساید الکترواستیل es51

یخچال ساید آمریکایی هم یخچال و فریزر به هم چسبیده است. بعد از شرکتهای آمریکایی، شرکتهای ژاپنی و کره ای نیز وارد این عرصه شدند. بعد از سالهای زیادی شرکتهای ایرانی نیز با وارد کردن فناوری ساخت ساید بای ساید توانستند انواع یخچال فریزر ساید آمریکایی نیز تولید کنند. شرکت الکترواستیل، هیمالیا و اسنوا جزو اولبن شرکتهایی هستند که توانستند انواع یخچال ساید تولید کردند. یخچال فریزر ساید الکترواستیل با کد ES51 در دو رنگ سفید چرمی و تیتانیوم تولید می شود.

یخچال ساید الکترواستیل سفید

یخچال ساید الکترواستیل سفید

یخچال ساید بای ساید بهتر است یا یخچال فریزر دوقلو؟

زمانی که برای اولین بار ساید بای ساید وارد بازار ایران شد با استقبال بی نظیری روبرو شد. در گذشته خانه بزرگ و حمل و نقل بهتر بود اما با روند افزایش آپارتمانهای کوچک، حمل و نقل ساید مشکل شد به همین جهت برای مقایسه اینکه یخچال ساید بهتر است یا دوقلو باید یکسری موارد را در نظر گرفت. یخچال های ساید بای ساید، علاوه بر زیبایی، دارای امکانات بیشتری نیز هستند. از لحاظ کاربردی و مدت زمان نگهداری مواد غذایی و میوه، ساید بهتر از یخچال دوقلو است چون سیستم توزیع سرمای متفاوتی دارند اما از لحاظ حمل و نقل، یخچال دوقلو بهتر است.

یخچال ساید الکترواستیل es51

یخچال ساید الکترواستیل es51

مشخصات یخچال فریزر ساید الکترواستیل

شرکت الکترواستیل یک نوع ساید بای ساید دارد که کد آن ES51 است. دو رنگ سفید طرح چرم و تیتانیوم برای این محصول در نظر گرفته شده است. حجم این محصول 34 فوت اروپایی و 27 فوت ایرانی است. پهنای این محصول 93 سانتی متر و ارتفاع آن 183 سانتی متر می باشد. فریزر و یخچال آن 5 طبقه دارد که یخچال آن دارای 2 کشو برای میوه است. این محصول تک پداله است که از آن آب سرد و یخ ریخته می شود. برای استفاده از یخساز باید دکمه یخساز را فشرده و از یخساز استفاده کنیم.

یخچال ساید الکترواستیل

یخچال ساید الکترواستیل

فیلتر تسویه آب نیز سر راه آب متصل می شود تا آب و یخ تصفیه شده دریافت شود. با توجه به اینکه آب تهران و شهرستانهای ایران دارای املاح فراوانی است به همین جهت پیشنهاد می شود تا حتما از فیلتر تصفیه آب استفاده شود. موتور ساید بای ساید الکترواستیل اروپایی است و هیچ صدایی را هنگام کار کردن نخواهید شنید. برای خرید ساید بای ساید الکترواستیل با نمایندگی الکترواستیل ارتباط بگیرید.

ساید بای ساید الکترواستیل در دو نوع تولید می شود که یکی با درب چرمی و با کد es51 و دیگری با درب یونی گلس تولید می گردد که قیمت آنها هم با هم متفاوت است.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

 

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *