یخچال کوچک هتلی

یخچال کوچک هتلی ایرانی با قیمت ارزان از محصولاتی است که بسیار مورد استفاده هتل ها و بیمارستان ها و اتاق خواب هست که انواع آن را شرح داده ایم.

یخچال از محصولاتی است که بدون آن هیچ نوع زندگی امکان پذیر نیست و به همین دلیل این محصول در اندازه های مختلف توسط شرکت های متفاوت تولید می شود. یخچال های کوچک که به یخچال های هتلی هم معروف هستند در ایران کمتر تولید می شود اما شرکتهایی هم که تولید می کنند دارای کیفیت خیلی خوبی هستند. شرکتهای خارجی نیز این محصول را تولید می کنند اما قیمت آنها بسیار گران تر از نمونه های ایرانی هست.

شرکتهای تولید کننده یخچال کوچک هتلی

همانطور که در بالا هم گفتیم شرکتهای زیادی نیستند که یخچال هتلی تولید می کنندچون از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست اما برخی از شرکتهای معتبر این محصول را برای جوری جنس تولید می کنند. از مهمترین کارخانه های ایرانی که یخچال هتلی کوچک تولید می کنند به ترتیب بهترین ها عبارتند از:

  1. الکترواستیل
  2. راسن
  3. امرسان

این 3 کارخانه از مهمترین یخچال سازی های ایرانی هستند اما از دیگر کارخانه ها هم می توان به کارخانه ایستکول هم اشاره کرد.

یخچال هتلی الکترواستیل

شرکت الکترواستیل از بهترین کارخانجات ایران در زمینه تولید یخچال فریزر می باش. یکی از محصولات خوب الکترواستیل هم یخچال 7 فوت الکترواستیل می باشد که دارای کمپرسور ایتالیایی می باشد. الکترواستیل فریزر 7 فوت هم در کنار آن تولید می کند که با یخچال 7 فوت می تواند یک دوقلوی شیک را تشکیل دهد. البته یک نوع یخچال فریزر هتلی هم دارد که بالای آن فریزر کوچک هم دارد.

یخچال هتلی کوچک

یخچال هتلی امرسان

کارخانه امرسان هم از کارخانه های خیلی مهم در تولید یخچال فریزر امرسان می باشد. یکی از محصولاتی که امرسان تولید می کند و در نوع خود منحصر به فرد می باشد یخچال 10 فوت رنگی می باشد. البته یکی دیگر از محصولات امرسان هم یخچال 5 فوت می باشد.

یخچال هتلی شرکت راسن

راسن یکی از برندهایی هست که شاید در ایران زیاد به گوش مردم نرسیده باشد اما در زمینه تولید یخچال کوچک هتلی حرف اول را در ایران می زند. دلیل این امر این است که یخچال هتلی 5 فوت و 6فوت و 8 فوت را در رنگهای مختلف تولید می کند. تنوع زیاد یخچال هتلی های راسن باعث شده تا دست خریدار در انتخاب آنها باز باشد و بتواند هر انتخابی را بر اساس نیازی که دارد انجام دهد.

قیمت یخچال هتلی

قیمت یخچال هتلی ایرانی

قیمت در بازار ایران هیچ زمانی ثابت نبوده و هر لجظه باید منتظر بالا و پایین شدن آن باشیم. البته کمتر به سمت پایین می آید و در اکثر مواقع به سمت گران شدن است. با توجه به وضعیت بسیار بد اقتصادی که در ایران وجود دارد اکثر فروشنده ها به سمت تقلب افتاده اند و بهترین کار این است که از نمایندگی ها خرید انجام شود.

یخچال 7 فوت الکترواستیل85/000/000 ریال
یخچال 5 فوت امرسان80/000/000 ریال
یخچال 5 فوت راسن68/000/000 ریال
یخچال 6 فوت راسن70/000/000 ریال
یخچال 8 فوت راسن سفید78/000/000 ریال
یخچال 8 فوت زرد و قرمز و مشکی راسن81/000/000 زیال

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *