یخچال 20 فوت الکترواستیل نقره ای

یخچال 20 فوت الکترواستیل نقره ای بدون برفک با کد es20 در بازار است. یخچال و فریزر فوق از انواع یخچالهای کمبی آبسردکن با 3 کشو است.مشخصات و قیمت مطالعه کنید.

یخچال های بدون برفک این روزها مد است و یخچال فریزرهای بابرفک خواهان ندارد مگر اینکه برای موارد خاص باشد. مثلا ویلاهای شمال از یخچالهای با برفک زیاد می خرند چون درب یخچال زیاد باز و بسته نمی شود. یخچال 20 فوت نوفراست الکترواستیل از نوع بدون برفک است. این یخچال برای مناطق رطوبتی عملکرد عالی دارد. اغلب یخچال فریزرهای کمبی ایرانی در شمال و مناطق جنوبی که به دریا نزدیک هستند عرق می کنند. درون یخچال آنها با آن که نوفراست هستند عرق می کند و باعث خرابی مواد غذایی می شوند.

یخچال فریزر الکترواستیل ES20

منظور از یخچال نوفراست چیست؟

نوفراست همان بدون برفک است. کیت مخصوصی درون دستگاه قرار دارد که برفک را آب کرده و درون محفظه ای که پشت یخچال تعبیه شده ریخته و با حرارت ایجاد شده بخار می شود. به همین جهت به آن یخچال فریزر نوفراست می گویند. ویزگی که یخچال 20 فوت الکترواستیل نقره ای دارد این است که هم یخچال و هم فریزر به صورت جداگانه بدون برفک هستند. یخچال فریزرهای ایرانی نوفراست به دلیل این که درون یخچال آن یخدان وجود ندارد به آن نوفراست می گویند در حالیکه یخچال 20 فوت الکترواستیل ذاتا بدون برفک است.

یخچال بدون برفک الکترواستیل

یخچال بدون برفک الکترواستیل

یخچال 20 فوت الکترواستیل نقره ای

شرکت الکترواستیل یک نوع یخچال 20 فوت دارد که دارای رنگ بندی نقره ای و سفید چرمی است. کمپرسور دستگاه اروپایی است و کلاس انرژی A++ است. عرض دستگاه 60 سانتی متر و ارتفاع آن 2 متر است. کشوهای فریزر پایین 3 کشو است. یک قسمت در قسمت چپ تعبیه شده که به آن یخساز دستی می گویند. دستگیره های آن لولایی است و به راحتی باز و بسته می شود.

یخچال الکترواستیل es20

یخچال الکترواستیل es20

روی درب یخچال آبسردکن وجود دارد که منبع آن از جنس پلاستیک است. منبع آب آن 2 لیتر آب جای می گیرد و از زمان ریختن آب درون آن تا سرد شدن حدود 30 دقیقه لازم است. دیجیتال باریک مستطیلی مسکی روی درب یخچال نصب شده که کار تنظیم شرمای فریزر و یخچال را انجام می دهد. از طریق آن می توان در صورت باز بودن درب دستگاه مطلع شد. قفل کودک نیز از طریق این پنل فعال می شود.

یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل

یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل مدل ES20 نوفراست

از کجا یخچال الکترواستیل ES20 را بخریم؟

الکترواستیل از شرکتهای قدیمی است و ساختار قدرتمندی از نظر توزیع محصولات و خدمات پس از فروش دارد. نمایندگی فروش الکترواستیل در کلیه شهرهای بزرگ و حتی شهرهای کوچک نیز وجود دارد که از طریق آن می توان همه محصولات الکترواستیل را تهیه کرد. یخچال 20 فوت الکترواستیل نقره ای به دلیل تقاضای زیادی که دارد همیشه با کمبود مواجه است. برای خرید یخچال فریزر الکترواستیل بدون اتلاف وقت می توانید از طریق سایت الکترواستیل و نمایندگی فروش الکترواستیل ثبت نام کرده و خرید خود را کامل کنید.

نمایندگی یخچال الکترواستیل

نمایندگی یخچال الکترواستیل

آیا یخچال 20 فوت الکترواستیل خوب است؟

بسیاری از مردم هنگام خرید یخچال و فریزر ایرانی این سئوال را می کنند که آیا یخچال ایرانی خوب است. برای پاسخ باید گفت که قطعا یخچال ایرانی به خوبی یخچال خارجی نیست. یخچال های خارجی از فناوری روز استفاده می کنند و مرتب قالب های خود را به روز می کنند در حالیکه کارخانه های ایرانی یک قالب یخچال را 30 سال استفاده می کنند. همین عامل باعث می شود تا کیفیت یخچال پایین بیاید.

الکترواستیل تنها تفاوتی که با سایر برندهای ایرانی دارد این است که از موتورهای اروپایی استفاده می کند. بکارگیری کمپرسور خارجی هزینه بردار است اما الکترواستیل این هزینه را قبول کرده و در محصولات خود بکار می رود. بیشتر برندهای ایرانی از موتور چینی استفاده می کنند. موتورهای چینی در ایران خوب جواب داده اما سروصدا دارد.

قیمت یخچال الکترواستیل 20 فوت نقره ای

محصولات الکترواستیل توسط شرکت الکترواستیل تعیین شده و به نمایندگی های فروش ابلغ می گردد. یکی از ویژگیهای الکترواستیل این است که قیمت محصولات آن در همه جای ایران یکسان است. البته در شهرستانها به دلیل اضافه شدن هزینه حمل کمی گرانتر است. قیمت یخچال 20 فوت الکترواستیل برای مصرف کننده به شرح زیر است.

یخچال و فریزر 20 فوت الکترواستیل تیتانیوم185.000.000 ریال
یخچال 20 فوت الکترواستیل سفید183.000.000 ریال

ارتباط با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *