قیمت یخچال الکترواستیل 35 فوت یخساز

قیمت یخچال الکترواستیل 35 فوت یخساز با کمترین قیمت در نمایندگی های شرکت الکترواستیل عرضه می شود. یخچال فریزر 35 فوت es35 الکترواستیل با طرحی جدید به بازار عرضه شده است.

یخچال فریزر الکترواستیل 35 فوت با کد es35 با دو رنگ سفید طرح چرم و سیلور تیتانیوم تولید می گردد. محصول فوق دارای یک درب بزرگ هوم بار است که به جای آبسردکن قرار گرفته است. هوم بار کاربرد بهتری به نسبت آبسردکن دارد. آبسردکن یک محفظه پلاستیکی است که آب درون آن ریخته می شود. در صورتی که آب برای مدت طولانی در محفظه بماند بو می گیرد. هوم بار محفظه ای است که شیشه آب درون آن قرار می گیرد. استفاده از شیشه های شخصی باعث می شود تا آب در طولانی مدت بو نگیرد و سالم بماند. نمایندگی فروش الکترواستیل دارای کارشناسان حرفه ای است که می توانند شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

یخچال الکترواستیل یخساز

یخچال الکترواستیل یخساز

موتور یخچال ES35 الکترواستیل

یکی از موارد بسیار مهم در یخچال فریزر کیفیت موتور یا کمپرسور یخچال است. تقریبا از 10 سال پیش تا به امروز بیش از 90 درصد کارخانه های ایرانی موتور چینی HITAK را استفاده می کنند. شرکت الکترواستیل تنها شرکتی است که از کمپرسورهای اروپایی استفاده می کند. موتور یخچال 35 فوت الکترواستیل اروپا غربی است. البته برخی از کمپرسورها نیز از اروپای شرقی است اما همگی استاندارد اروپا را دارند به همین جهت با روشن شدن دستگاه هیچ گونه صدایی را نمی شنوید. به دلیل پیشرفته بودن موتور است که قیمت یخچال 35 فوت الکترواستیل کمی گرانتر از سایر برندهای ایرانی است.

یخچال 35 فوت الکترواستیل یخساز دارد؟

یخچال ES35 الکترواستیل دارای یخساز است که دو مدل دارد. مدل اول یخساز دستی است و به آب شهری متصل نمی شود. محفظه یخچال دارای 3 ولوم چرخشی است که با چرخاندن آنها یخ درون محفظه می ریزد. مدل دوم دارای یخساز برقی است که به آب شهری متصل شده و یخ نیز به صورت هوشمند به درون محفظه می ریزد. سنسور هوشمندی در محفظه یخساز تشخیص می دهد که محفظه پر شده یا نه تا سیستم را فعال یا قطع کند.

قیمت یخچال الکترواستیل 35 فوت یخساز

قیمت دو دسته است. قیمت عمده فروشی و قیمت خرده فروشی. منظور از قیمت خرده فروشی همان قیمت مصرف کننده است که به نام END USER می شناسیم. قیمتهای سایت بر اساس قیمت مصرف کننده است. قیمت یخچال الکترواستیل ES35 یخسازدار و بدون یخساز به شرح زیر است.

یخچال ES35 الکترواستیل سفید بدون یخساز پرستیژ25.100.000 تومان
یخچال ES35 الکترواستیل تیتانیوم بدون یخساز پرستیژ25.400.000 تومان
یخچال ES35 الکترواستیل سفید یخساز برقی ساب زیرو26.800.000 تومان
یخچال ES35 الکترواستیل تیتانیوم یخساز برقی ساب زیرو27.200.000 تومان

قیمت عمده فروش یخچال الکترواستیل 35 فوت

عمده فروشهای بازار شامل فروشگاه هایی هستند که جنس ایرانی می خرند و می فروشند. قیمت یخچال 35 فوت الکترواستیل به دلیل کم بودن در بازار کمی دچار نوسان است. برخی شهرها یا قسمتهایی از شهرهای بزرگ با 200 تا 500 هزار تومان بالای قیمت مصرف کننده می فروشند. یخچال فریزر دوقلوی یخسازدار الکترواستیل نیز همین وضعیت را دارد. الکترواستیل تنها برندی است که یخچال کمبی و یخچال دوقلوی یخساز اتوماتیک تولید می کند به همین جهت تقاضا برای خرید یخچال فریزر الکترواستیل یخسازدار زیاد است. تقاضای زیاد باعث شده تا قیمت بازار نیز بالا رود.

ارتباط با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 2 (1 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *