خرید ماشین لباسشویی الگانس

خرید ماشین لباسشویی الگانس با ارزانترین قیمت را از کجا می توانیم انجام دهیم؟ کدامیک از انواع ماشین لباسشویی الگانس از فروش بیشتری برخوردار است و علت آن چیست؟

الگانس از ابتدای شروع تولیدات خود در ایران با  انواع ماشین ظرفشویی الگانس ایستاده آغاز کرد و با گذشت زمان به انواع آن افزود. بعد از فروش ماشین ظرفشویی الگانس به تعداد زیاد تصمیم به تولید ماشین لباسشویی گرفت.

شرکت الگانس زمانی که آغاز به تولید ماشین لباسشویی کرد سیاست خود را بر این نهاد تا تکنولوژی روز دنیا را در آن بکار ببرد و تنها به فکر یک تفاوت عمده با دیگر برندهای مطرح در ایران را داشت. بدین سبب انواع ماشین لباسشویی 6، 7 و 8/5 کیلویی را تولید کرد.

نکته جالب توجه این است که شرکتهایی مانند سامسونگ که لباسشویی add wash را به بازار داد تنها در لباسشوییهای 8 تا 12 کیلو این تکنولوژی را قرار داد اما الگانس از بدو شروع، این تکنولوژی را در مدلهای مختلف خود قرار داد. سیستم add wash در الگانس یک تفاوت عمده با سامسونگ دارد. در سامسونگ در کوچکی در روی درب بزرگ قرار داده شده و تنها می توانید پارچه های بسیار کوچک را حین شستشو به آن اضافه کنید در حالیکه در الگانس این طور نیست.

ماشین لباسشویی الگانس در جداگانه ای را قرار نداده بلکه زمانی که خواستید لباسی را حین کار دستگاه به آن اضافه کنید دکمه ای را فشار داده، آب درون لباسشویی به پایین رفته و در این لحظه می توانید هر نوع لباس، حتی پتو را در ماشین لباسشویی الگانس 8 کیلویی اضافه کنید.

خرید ماشین لباسشویی الگانس

خرید ماشین لباسشویی الگانس

خرید انواع ماشین لباسشویی الگانس

برای خرید لباسشویی الگانس شما امکان انتخاب لباسشویی 6 و 7 و 8/5 کیلویی را دارید این لباسشویی ها در دو رنگ با درب بزرگ و برنامه متعدد شستشو را در اختیار دارید. ماشین لباسشویی الگانس 7 کیلویی در دو مدل و ماشین لباسشویی 8/5 کیلویی نیز در 2 مدل تولید و به فروش می رسد. مهمترین مزیتی که لباسشویی های الگانس دارد این است که شما می توانید با کمترین قیمت بیشترین امکانات را با بهترین کیفیت در اختیار بگیرید.

الگانس برای این که ثابت کند در بین تولیداتی که در ایران انجام می گیرد بهترین است، جدا از بکار گیری قطعات باکیفیت خارجی ایتالیا و چین، قیمت ماشین لباسشویی الگانس را در بهترین سطح تعیین کرده است.

برای اطلاع از قیمت تولیدات الگانس می توانید به سایت الگانس مراجعه کنید و از قیمت روز با خبر شوید.

راههای ارتباطی با ما:
سید امیر رسولی
09123483002
09214019271
02166887973
02166355975
amir_rasouli200814@yahoo.com

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *