خرید یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل

خرید یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل آبسردکن دار با 40 ماه گارانتی، پشت بسته و مصرف برق A+ با موتور ساخت اروپا به صورت اینترنتی و حضوری در فروشگاه الکترواستیل قابل انجام است.

یخچال فریزر 27 فوت یکی از رندترین سایزها در بین انواع یخچال و فریزر است. 27 فوت یخچال و فریزر برای خانوارهای 5 نفره مناسب است. البته در ایران به دلیل اینکه هر ماده غذایی، از گوشت و مرغ که باید در فریزر باشند تا نان و خرما را درون یخچال می گذارند، به همین جهت خانوارهای ایرانی باید یخچالی داشته باشند که فضای درونی زیادی داشته باشد. یخچال 27 فوت الکترواستیل با 4 کشو فریزر می تواند بهترین گزینه در رنج قیمتی خوب باشد.

یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل

یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل

موتور یخچال 27 فوت الکترواستیل کجایی است؟

الکترواستیل تنها شرکتی است که از یخچالهای پست بسته استفاده می کند. بسته بودن پشت یخچال چند مزیت دارد. یکی صدای موتور را کاهش می دهد و از ورود حیواناتی نظیر سوسک و موش جلوگیری می کند. مهمترین مزیت آن عدم آسیب رسیدن به موتور و محفظه گاز یخچال است. موتور بکار رفته در یخچالهای الکترواستیل، اروپایی است. همانطور که روی کارتنهای آن هم نوشته شده است موتور یخچال فریزر الکترواستیل یا ایتالیایی یا اتریشی است که هر دوی آنها اینورتر و بی صدا هستند.

الکترواستیل یخساز

الکترواستیل یخساز

خرید یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل

الکترواستیل یک برند ایرانی است که قدمت آن به بیش از 50 سال می رسد. سابقه طولانی این شرکت باعث شده تا امکانات توزیع و خدمات پس از فروش آن گسترده باشد. الکترواستیل در همه جای ایران نمایندگی فروش الکترواستیل دارد. برخی از آنها به صورت تخصصی و برخی دیگر به صورت چند برندی کار می کنند که فرقی ندارند. تهران مرکز اصلی الکترواستیل برای فروش است اما کارخانه الکترواستیل در استان خراسان رضوی قرار دارد.

یخچال فریزر الکترواستیل تیتانیوم

یخچال فریزر الکترواستیل تیتانیوم

انواع یخچال الکترواستیل

الکترواستیل تنوع زیادی دارد و برای اقشار مختلف جامعه، از قشر متوسط و ثروتمند دارای یخچال است. در زمینه یخچال فریزر 27 فوت می توان دو نوع را نام برد که اتفاقا جزو پرفروش ترین یخچال های الکترواستیل نیز هست.

  • یخچال ساید بای ساید ES51
  • یخچال فریزر ES27

یخچال ES51 الکترواستیل یک دستگاه ساید بای ساید 27 فوت است اما یخچال ES27 از نوع کمبی است، یعنی یخچال در بالا و فریزر در پایین و کشودار است. یخچال ساید یک یخچال فریزر کنارهم است که همه امکانات از قبیل یخساز اتوماتیک 3 کاره و آبسردکن دارد اما یخچال فریزر es27 الکترواستیل دارای یخساز دستی بوده و دارای آبریز می باشد.

 

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *