شماره تلفن نمایندگی دیپوینت در تهران

شماره تلفن نمایندگی دیپوینت در تهران برای فروش و تعمیرات به شرح زیر است. برای بازید از نمایندگی و فروشگاه رسمی دیپوینت به آدرس زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی از قدیم در ایران مرکزی بوده برای فروش و تعمیرات که دیپوینت نیز به عنوان یکی از شرکتهای معتبر تولید لوازم خانگی از طریق نمایندگی ها به فروش می رسد. نمایندگی ها هم برای خدمات و هم برای فروش می باشد. شرکت دیپوینت برای هر دو عامل نیز در اقصی نقاط ایران دارای نمایندگی است. در این مقاله ما شماره تلفن نمایندگی های فروش و تعمیرات را اعلام کرده ایم که در تهران فعال هستند.

نمایندگی خدمات پس از فروش دیپوینت

خدمات پس از فروش شامل نصب و گارانتی و پشتیبانی بعد از فروش است. ابتدا که محصول خریداری می شود باید برای اینکه گارانتی شود با شرکت تماس گرفته شود تا محصول نصب گردد. بعد از اتمام دوران گارانتی نیز مشکل همیشه وجود دارد. مثلا کشویی بشکند و یا لاستیک دور درب خراب شود و .. که در این زمان می توانید از پشتیبانی دیپوینت استفاده نمایید.

محصولات یخچال فریزر دیپوینت

شرکت دیپوینت یکی از شرکتهایی است که انواع یخچال فریزر بالا پایین، ساید بای ساید و یخچال فریزر دوقلو دیپوینت تولید می کند. از ویِگی های خاص دیپوینت ظاهر زیبای آن و قطعات و مواد اولیه ای است که در تولید بکار می رود. بین محصولات خانگی ایرانی تنها شرکتی که از کمپرسورهای اینورتر بی صدا استفاده می کند شرکت دیپوینت است.

خدمات پس از فروش دیپوینت

از طرفی تنها مارکی است که در بانه روی آن تقلب صورت می گرد. اغلب آنها با چسباندن مارک سامسونگ یا بوش آن را به عنوان برندهای خارجی بدون گارانتی و با مبالغ هنگفتی به فروش می رسانند. مثلا یخچال فریزر دیپوینت discover از این دسته محصولات است یا یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت یخساز که خیلی روی آنها تقلب ایجاد شده است. یخچال فریزر دیپوینت عبارتند از:

  1. یخچال فریزر دوقلوی یخساز اتوماتیک max
  2. یخچال فریزر بالا پایین capture که دارای دوربین داخلی است
  3. یخچال بالا پایین discover با درب هوم بار
  4. یخچال بالا پایین مدل t7
  5. یخچال فریزر دوقلوی d4i
  6. یخچال فریزر 22 فوت مدل decent

نمایندگی دیپوینت تهران

شماره تلفن نمایندگی دیپوینت در تهران

تهران مرکز اصلی دیپوینت است که بیشترین فروش به این شهر تعلق دارد. به دلیل شیک بودن و کیفیت بالا، شرکت دیپوینت توانسته در بازار ایران جایگاه ویژه ای پیدا کند. برای خرید انواع محصولات دیپوینت یا بازدید، می توانید به فروشگاه مرکزی دیپوینت در تهران که به عنوان نمایندگی دیپوینت هم هستند به این مکان مراجعه نمایید.

نمایندگی دیپوینت غرب و جنوب غربی تهران2179483333
نمایندگی شریعتی……..
نمایندگی جمهوری تهران02179483333

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

7 پاسخ
  1. فریدون
    فریدون می گوید

    یخچال نو خریدم.LCDخرابه و یخچال داغ کرده نمیشه دست زد.کسی جواب نمیده
    ایران من
    کالای ایرانی

    پاسخ
  2. مجید
    مجید می گوید

    تبریک میگم به شرکت دیپوینت بابت این آشغالی که تولید میکنه میده بیرون،تسلیت میگم به خودم بابت انتخاب این برند. دوماه و نیم دوقلو مدل مکس خریدم یک ماه ونیمه خرابه دوبار نمایندگی اومده بازم همون مشکلات رو داره. وطنم پاره تنم، اینم جنس ایرانی….

    پاسخ
  3. مجید خلوجینی
    مجید خلوجینی می گوید

    ازبرج 6 امسال رفتم سرای کلاه برداری ایرانی این برند آشغالو خریدم ازروز اول مشکل داره هرچی زنگ میزنم و پیگیری میکنم کسی حاظر به جواب دادن نیست شرکت گارانتی کننده میندازه گردن سرای ایرانی پسرای ایرانی میندازه گردن شرکت….تف تو ذات کثیف همتون

    پاسخ
  4. مهناز توکلی کاشانی
    مهناز توکلی کاشانی می گوید

    سلام .واقعا یخچالشون مفت گرونه..ما یخچال رو عودت کردیم و متاسفانه دوباره یخچال خرابه و یخ سازش کار نمیکنه..خواهشا اطلاع رسانی کنید تا کسی این برند بی کیفیت رو خریداری نکنن

    پاسخ
  5. الهام صفایی
    الهام صفایی می گوید

    کاش وقتی که در مورد دیپوینت تحقیق میکردم و نظراتو میخوندم باور میکردم.اما موقع خرید گول فروشنده رو خوردم…یخچال دیپوینت مدل اکسپلورشو با قیمت ۷۸ تومن خریدم هنوز به دو ماه نکشیده ۶۰ بار تعمیر کار آوردیم براش…..خدایا باید این درد و به کی گفت من این پول و با هزار بدبختی تهیه کردم الانم هیچکی مسئولیتشو به عهده نمیگیره…صدای تراکتور میده یخسازش مشکل فنی داره و آب از زیر یخچال میاد…حداقل اگه میدونید محصولتون خوب نیست پسش بگیرید….تو رو خدا کسی میشنوه صدامونو

    پاسخ
  6. فتاحی
    فتاحی می گوید

    واقعا یخچال مزخرفیه به هیچ عنوان نخریدش موتورش صدای تراکتور میده هیچکس هم پاسخگو نیست. 78 میلیون بخدا پول کمی نیست . خدا نگذره ازشون با این جنس اشغالی که دست مردم میدن.در ضمن برفک هم میزنه مواد غذایی تو فریزرش.

    پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *