فروشگاه مرکزی دیپوینت تهران

فروشگاه مرکزی دیپوینت تهران در غرب و امین حضور تهران واقع شده است که آدرس و شماره تلفن آن در زیر آمده است. برای بازدید از محصولات دیپوینت به آدرس زیر مراجعه نمایید.

لوازم خانگی مانند صنعت خودرو مهم است چون لوازم خانگی جزو ویترین خانه ها است و باید از نزدیک دیده شود. خودرو اینطور نیست چون همه مدلهای ایرانی را می توانید از خیابانها ببینید اما یخچال فریزر اینطور نیست و باید با مدلهای روز آشنا شوید و از نزدیک مشاهده نمایید.

یخچال فریزر مانند قدیم فقط کارایی آن مهم نیست بلکه زیبایی آن هم مهم است چون امروزه جزوی از دکوراسیون خانه است. شرکت دیپوینت که از شرکتهای شیک ایرانی است توانسته با استفاده از طراحی های زیبا و در عین حال با کیفیت، جایگاه ویژه ای در بین تولیدات ایرانی پیدا کند. اینکار راه پیشرفت را خیلی سریع می کند. مثلا شرکت امرسان با تولید یخچال فریزرهای رنگی امرسان توانست در تنوع محصولی انقلابی در صنعت لوازم خانگی ایران ایجاد کند.

فروشگاه دیپوینت تهرانفروشگاه دیپوینت تهران

نمایندگی های خدمات دهی دیپوینت در تهران

شرکت دیپوینت مانند هر تولیدکننده حرفه ای علاوه بر نمایندگی فروش دیپوینت در ایران دارای خدمات دهی هم می باشد. شرکت بزرگی در دیپوینت وظیفه گارانتی و تعمیرات بعد از فروش را به عهده دارنند و این خیلی مهم است. در صورتی که با شماره های تماس خدمات رسانی مطلع نیستید و به دلیل تعداد زیاد نمایندگی ها و توزیع آنها در استانها می توانید از نمایندگی های فروش منطقه خود سئوال بفرمایید.

فروشگاه مرکزی دیپوینت در تهران

هر کدام از استانها و شهرها دارای فروشگاه دیپوینت هستند اما فروشگاه مرکزی دیپوینت در تهران می توانید به آدرس زیر مراجعه نموده و از محصولات مختلف دیپوینت دیدن نمود و در صورت تمایل خرید هم نمایید. فروشگاه مرکزی فقط برای دیدن نیست بلکه می توانید حتی یک محصول هم خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی دیپوینت

دیپوینت علاوه بر نمایندگی های فروش و فروشگاه مرکزی می توانید از طریق اینترنت هم خرید نمایید. فروشگاه اینترنتی دیپوینت با به نمایش گذاشتن فروشگاه حرفه ای اینترنتی این راه را برای خریدارانی که می خواهند از مرکز اصلی در تهران خرید نمایید اقدام نمایند. با رفتن به سایت مذکور و فروشگاه اینترنتی دیپوینت انواع محصولات را دیده و خرید نمایید. در غیر اینصورت با شماره های تماس دیپوینت ارتباط گرفته و به صورت تلفنی ثبت سفارش نمایید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *