فروشگاه الگانس در تهران

فروشگاه مرکزی الگانس در تهران به عنوان نمایندگی رسمی الگانس در تهران در غرب تهران واقع شده است. آدرس و تلفن فروشگاه محصولات الگانس به شرح زیر است.

خیلی ها وقتی نام الگانس را می شنوند به یاد ساعتها و ماشین های معروف الگانس می افتند. برخی فکر می کنند که سایر محصولاتی که تحت نام الگانس وجود دارد همان الگانس معروف نیست در صورتی که اشتباه فکر می کنند. شرکت الگانس در ایران دارای نمایندگی فروش است و محصولات لوازم خانگی تولید می کند.

نمایندگی مرکزی ماشین ظرفشویی الگانس

نمایندگی مرکزی ماشین ظرفشویی الگانس در تهران

محصولات الگانس

همانطور که گفتیم الگانس تولید کننده بسیاری از محصولات از جمله لوازم خانگی است. 15 سال پیش الگانس به صورت وارداتی وارد ایران می شد و ساخت ایتالیا روی آن هک شده بود اما به دلیل استقبال ایران از برند الگانس، کارخانه الگانس مجوز ساخت کارخانه با این نام را در ایران داد تا محصولات لوازم خانگی را تحت لیسانس الگانس تولید کند. محصولات الگانس شامل موارد زیر می باشد. البته برخی محصولات نظیر سماور برقی، جاروبرقی و … نیز در ایران با نام الگانس وجود دارد که همگی تقلبی است. تنها محصولاتی که الگانس ایتالیا مجوز مونتاژ آنها را داده است عبارتند از:

  1. ظرفشویی رومیزی و ایستاده 12 و 15 نفره و 16 نفره
  2. لباسشویی 6 نفره و 8 نفره و 10 نفره
  3. جاروبرقی 2500 وات الگانس

یادداشت

محصولات الگانس اصلی در تهران تولید می شود و دارای 2 سال گارانتی و 5 سال پشتیبانی بعد از فروش دارد. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.
021-66887973
09123483002

فروشگاه الگانس در تهران کجاست؟

شرکت در تهران فروشگاه مشخصی نداشت تا 3 سال پیش با برنامه ریزی توانست تعدادی فروشگاه را مجهز به محصولات الگانس بکند. کاملترین فروشگاه الگانس در تهران قرار دارد. سه راه امین حضور تهران نیز به عنوان یک فروشگاه بزرگ است اما فروشگاه الگانس در غرب تهران هم نمایندگی فروش الگانس است و هم فروشگاه مرکزی. آدرس و مرکز الگانس در تهران در آدرس زیر قرار دارد.

فروشگاه اینترنتی الگانس

یکی از خصوصیات شرکت الگارنس این است که علاوه بر فروش حضوری در تهران دارای فروش اینترنتی نیز هست. با مراجعه به فروشگاه سایت که در بالای صفحه قرار دارد وارد ظرفشویی الگانس شوید و مورد مورد نظر را سفارش داده تا در اولین فرصت انواع ظرفشویی الگانس برای شما ارسال گردد. هزینه حمل تا درب منزل هم براساس شرایط زمانی می باشد. گاهی اوقات هزینه حمل رایگان و برخی رایگان نیست.

ارتباط با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *