قیمت سشوار والرا سوئیس

قیمت سشوار والرا سوئیس در نمایندگی به شرح زیر می باشد که البته قیمت عمده فروشی و تک فروشی و همچنین قیمت سشوار بدون گارانتی و با گارانتی رسمی با هم فرق دارد.

والرا از برندها معتبر در دنیای وسایل آرایشی و بهداشتی می باشد. نوع ساختار کیفیتیی بدنه و موتور محصولات والرا با همه مارکهایی که در دنیا وجود دارد متفاوت است به همین جهت زمانی که والرا را می خرید فقط باید استفاده کنید و اصلا نباید به فکر خرابی باشید مگر این که محصول فوق تقلبی یا کپی باشد.

محصولات کپی و اصلی در همه دنیا وجود دارد و نمی توان گفت که فقط در ایران هست. به عنوان مثال یخچال ساید بای ساید کنوود که از ساید بای سایدهای عالی در لوازم خانگی هست هم در گرید های A و B و C تولید می شود. گرید A و B اصلی بوده و گرید C کاملا تقلبی است که تشخیص آنها کار هر کسی نیست. با این که این محصول خیلی بزرگ است اما باز هم ما می توانیم تقلبی آن را پیدا کنیم. دلیل این که سشوار را با ساید مقایسه کردیم این بود که تولید سشوار آسان تر از ساید بای ساید است اما باز هم کپی وجود دارد. بازار ایران هم یک دنیای تقلب در مارک های خارجی هست.

بهترین مارک سشوار در دنیا

معرفی بهترین مارک سشوار در دنیا 2023

محصولات والرا سوئیس

همانطور که در بالا هم اشاره شد، مارک والرا یک برند برای محصولات آرایشی و بهداشتی است. این محصولات در دو زمینه وارد ایران شده است و همگی دارای شناسنامه اصلت کالا می باشد و گرید آنها از لحاظ کیفیت A می باشد. همگی محصولات Valera swiss در سوئیس ساخته می شود و روی محصولات هم هک شده است. محصولات Valera عبارتند از:

  1. انواع سشوارهای حرفه ای و خانگی
  2. انواع ماشین اصلاح مردانه و زنانه

با توجه به گستردگی محصولات والرا ما تنها در این مقاله به قیمت سشوار والرا سوئیس می پردازیم. تنوعی که در سشوارهای والرا وجود دارد شاید در ماشین های اصلاح والرا نباشد اما ما فعلا در مورد قیمت سشوارهای موجود در ایران صحبت می کنیم.

انواع سشوار والرا سوئیس

همانطور که گفتیم valera دارای سشوارهای متنوعی هست اما ما فقط آنهایی که به طور رسمی وارد ایران شده اند و دارای گارانتی اصلی( تاکید می کنم گارانتی اصلی) هستند را معرفی و قیمت آنها را اعلام می کنیم. خیلی از مدلهای سشوار valera هستند که وارد ایران نشده اند و به همین جهت راجع به قیمت آنها نمی توان حرفی زد چون این محصولات به شدت به نرخ دلار و سیاستهای اقتصادی ایران دارد.

سشوار های والرا به 4 دسته تقسیم می شوند:

  1. سشوار حرفه ای
  2. سشوارهای خانگی
  3. سشوارهای کودکان
  4. سشوار برسی خانگی

سشوار کودکان دارای کد 554 می باشد که نوع خاصی از سشوار می باشد و فقط برای کودکان می باشد. مشخصات آنها را خواهیم گفت.

بهترین سشوار

قیمت سشوار والرا سوئیس

قیمت برای هر کالایی از دو قسمت کلی تشکیل شده است. قیمت عمده فروش و قیمت برای مصرف کننده. این دو قیمت با هم متفاوت است چون تعداد خرید همیشه برای فروشنده مهم است. با توجه به این که تعداد واردات این مارک معروف خیلی اندک هست به همین جهت هم نمایندگی فروش محصولات والرا در کشور کم است و هم تفاوت این دو قیمت با هم تفاوت نسبتا زیادی دارد.

سشوار والرا کودکان1/550/000 تومان
سشوار والرا action 18001/950/000 تومان
سشوار والرا s412/500/000 تومان
سشوار والرا مدل 96006/250/000 تومان
سشوار والرا sp48/000/000 تومان
سشوار والرا 87015/900/000 تومان

سشوار والرا برای کودکان

سشوار برای کودکان دارای حساسیت های زیادی هست، مخصوصا نوزادان چون باد گرم سشوار باید متناسب با سن باشد و کودک را اذیت نکند.

مارکvalera
کاربریکودکان
قدرت500 وات
درجه حرارت45 درجه
صدا68 دسی بل
گارانتی18 ماه
وزنسبک
میزان بادمتناسب با کودک 10 لیتر در ثانیه
رنگسفید

سشوار های حرفه ای والرا

سشوارهای حرفه ای که برای سالن ها استفاده می شود دارای خصوصیت های مشابه اما با قدرتهای مختلف هستند که ما مشخصات کلی آنها را می گوییم.

مارکVALERA
مدلSP4-RC
قدرت2400 وات
مورد استفادهسالنهای آرایش حرفه ای و مصارف خانگی
گارانتی18 ماه
نوع موتورBLDC
ساعات کارکرد10000 ساعت
تنظیمات دمادارد
تنظیمات سرعتدارد
فناوری جریان هوای هوشمنددارد
کانال های جریان هوا6 کانال
اندازه سیدارد
سیم سوپر فلکسدارد
دکمه هوای سرددارد
نازل فشرده کننده هوا2 نازل
کشور سازندهسوییس

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *