قیمت ماشین لباسشویی الگانس

قیمت ماشین لباسشویی الگانس 8 کیلویی در بازار ایران را از کجا می توان فهمید؟ لباسشویی تمام اتوماتیک الگانس در چند نوع تولید به فروش می رسد و برای خرید به کجا مراجعه کنیم؟

قیمت ماشین لباسشویی الگانس

برای دانستن قیمت لباسشویی الگانس باید به دو مورد توجه کرد. آیا قیمت عمده فروشی را می خواهیم یا خرده فروشی لباسشویی؟ قیمت عمده فروشی بستگی به تعداد و شرایط خرید ماشین لباسشویی الگانس توسط خریدار دارد. قیمت نقدی با قیمت اعتباری یا مدت دار تا 5 درصد فرق دارد. یعنی اگر قیمت 2 میلیون تومان باشد تفاوت قیمتی 140 هزار تومان دارند.

ماشین لباسشویی الگانس

ماشین لباسشویی الگانس

قیمت خرده فروشی نیز با قیمت مصرف کننده به فروش می رسد که تفاوت آن با قیمت درب کارخانه 7 درصد است. قیمت درب کارخانه قیمتی است که به نمایندگی فروش تعلق می گیرد. البته این شرایط در حالت عادی بازار است. اگر شرایط خاص باشد مانند شرایط فعلی در خرداد 97 که ارز به شدت بالا رفته و ثبات قیمت وجود ندارد قیمتها فرق دارند. در این شرایط، یعنی عدم ثبات اقتصادی که در ایران کم با آن روبرو نمی شوید، باید از طریق ارتباط گیری با شرکت الگانس از قیمتها مطلع شوید.

قیمت ماشین لباسشویی

قیمت ماشین لباسشویی الگانس 8/5 کیلویی

انواع ماشین لباسشویی 8 کیلویی الگانس

در حال حاضر ماشین لباسشویی الگانس 8 کیلویی در دو مدل، که این دو نوع نیز در دو رنگ تولید می گردد. ماشین لباسشویی 128 و 12008/5 که لباسشویی الگانس 12008/5 دارای ظرفیت شستشوی 8/5 کیلوی می باشد. این مدل که از پرفروش های الگانس است کاملترین ماشین لباسشویی است که در بازار وجود دارد.

منظور از کاملترین این است که امکاناتی دارد که مارکهایی مانند ال جی، سامسونگ و بوش دارند. یکی از امکاناتی که لباسشویی 8/5 کیلویی الگانس دارد، add wash است. ادواش یعنی می توانید هر نوع لباس و پارچه ای را به هنگام کار لباسشویی به آن اضافه کنید.

راه های ارتباطی با ما:
سید امیر رسولی
09123483002
02166887973
amir_rasouli200814@yahoo.com

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *