قیمت یخچال تک الکترواستیل

قیمت یخچال تک الکترواستیل es24 رنگ سفید چرمی با توجه به میزان خرید و محل تحویل کالا متفاوت است. یخچال esr24 دارای آبسردکن بوده، نوفراست دارد و 24 فوت است.

در گذشته یخچال تک بیشترین فروش را در بین یخچال فریزر داشت اما با تولیدات جدید و ترکیب یخچال با فریزر این محصول به یخچال فریزر تبدیل شد. یخچال تک در قدیم دارای یک فریزر درون یخچال داشت که به آن جا یخی می گفتند اما امروزه این جا یخی حذف شده و فقط یخچال است. دلیل این کار این است تا فضای درونی یخچال افزایش یابد و فریزر جداگانه ای تهیه گردد. در گذشته مصرف فریزر کمتر بود اما امروزه در برخی خانها حتی یک فریزر بزرگ هم جوابگو نیست.

سبد کالایی در شرکت الکترواستیل و دیگر کارخانجات ایرانی شامل یخچال تک بود اما به دلیل به صرفه نبودن این محصول اکثر شرکتها از فروش تکی این محصول خودداری کرده و به صورت دوقلو می فروشند. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es24 شامل یک یخچال و یک فریزر 24 فوت است که برخی یک یخچال را به صورت تکی می فروشند و این دسته از افراد خیلی کم تعداد هستند.

از کجا یخچال تک الکترواستیل را بخریم؟

با توجه به اینکه اغلب فروشندگان یخچال فریزر دوقلو را با فروش یخچال تک ناقص نمی کنند، خرید یخچال تک کمی مشکل است. بهترین کار برای خرید یخچال تک می توانید به نمایندگی الکترواستیل مراجعه نمایید. نمایندگی ها به دلیل حجم بالای خریدی که دارنند می توانند یخچال فریزر دوقلو را ناقص کرده و به صورت تک بفروشند. البته این دسته نیز کم هستند.

نمایندگی فروش یخچال فریزر الکترواستیل

قیمت یخچال تک الکترواستیل

همانطور که در بالا هم گفتیم، قیمت یخچال تک براساس تعداد خرید و اینکه کجا باید تحویل داد با هم فرق دارنند. حمل یخچال تک بر عهده خریدار است به همین جهت قیمت حمل تا کرج یا هشتگرد با قیمت حمل درون تهران متفاوت است. از طرفی چون فروشنده یخچال دوقلوی خود را ناقص می کند معمولا قیمت یخچال تکی از قیمت لیست کمی بالاتر است. ما قیمت لیست شرکت را در زیر اعلام می کنیم اما برای فهمیدن قیمت اصلی با نمایندگی ها ارتباط بگیرید.

یخچال تک سفید چرمی الکترواستیل پلاس23/700/000 ریال
یخچال تک تیتانیوم( نقره ای) الکترواستیل پلاس275/000/000 ریال
یخچال تک 12 فوت الکترواستیل سفیدتوقف تولید

یخچال تک 12 فوت الکترواستیل

شرکت الکترواستیل یک یخچال تک 12 فوت به بازار ارائه کرده که این یخچال دارای مخزن فریزر نیست و فقط یخچال است. این محصول با نام آکوا نیز شناخته می شود. کد این محصول ES12 می باشد و برای هتلها، بیمارستانها و اداره جات بسیار مناسب است چون نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ است.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *