قیمت یخچال دوقلو دیپوینت یخساز اتوماتیک

قیمت یخچال دوقلو دیپوینت یخساز اتوماتیک با مدل مکس با در نظر گرفتن آخرین تغییرات قیمت به شرح زیر می باشد. آبسردکن و یخساز برقی و ضد برفک بودن از ویژگی های آن است.

دیپوینت با اینکه سابقه چندان طولانی در عرصه تولید لوازم خانگی ندارد اما توانسته در مدت 10 ساله تبدیل به یکی از هلدینگ های قدرتمند ایران شود. در این راه پیشرفت استفاده از فناوریهای روز و ظاهر جدید کمک شایانی کرده است. در این نوشته سعی می کنیم تا قیمت روز را اعلام کنیم که مد نظر ما اطلاع رسانی در مورد قیمت فروش این محصول است.

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت

یخچال فریزر دوقلو از یک یخچال و فریزر به صورت کنار هم تشکیل شده است که عرض و ارتفاع و عمق آنها با هم فرق دارنند. در لیست محصولات دیپوینت، یخچال فریزر دوقلو یخساز با کد D5I به فروش می رفت اما با تغییرات جدیدی که در دسته ها و داخل آن به وجود آمد تبدیل به مدل MAX شد. یخچال فریزر D5I با مدل مکش خیلی تفاوت دارد که مهمترین آن یخساز اتوماتیک مخفی و نوع موتور آن است.

یخچال دیپوینت مدل مکس

موتور یخچال دوقلو دیپوینت مکس

یخچال فریزر دوقلو مکش از دو دستگاه 20 فوت بهره می برد که روی هم 40 فوت می شود. یکی از تفاوتهایی که بین یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مکس با بقیه مارکها وجود دارد این است که کمپرسورهای دیپوینت از نوع اینورتر دیجیتال است. در حال حاضر هیچ کدام از سازندگان یخچال ایرانی از موتور اینورتر استفاده نمی کنند به غیر از ساید بای ساید الکترواستیل. البته مقایسه ما در مورد یخچال دوقلو است چون یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان و اسنوا نیز از موتور اینورتر بهره می برنند اما یخچال های دوقلو دارای موتورهای معمولی هستند.

موتور اینورتر یخچال

مشخصات یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مکس

یکی از دلایلی که قیمت یخچال دوقلو دیپوینت یخساز اتوماتیک نسبت به یخساز دستی گران تر است وجود قابلیت اتصال به آب شهری و یخساز برقی است. قسمت دیجیتال این دستگاه روی یخچال نصب شده است که مانند ساید بای ساید می توانید یخ و آب را با فشردن یک دکمه از این قسمت دریافت نمایید.

دیپوینت مکس

یخچال آن دارای 4 طبقه شیشه ای است که درب آن نیز به 4 طبقه مستقل تقسیم شده است. فریزر آن دارای 7 کشو بوده که کشوها سفید شفاف می باشد. قسمت یخچال دارای دو کشوی میوه است که قابلیت تنظیم دما را درون کشو دارد. دستگیره آن از جنس استیل بوده و یکسره می باشد. قسمت فریزر دارای انجماد سریع و قسمت یخچال هم دارای سرمایش سریع می باشد. هر دو دستگاه بدون برفک هستند و از پنل دیجیتالی هوشمند بهره می برنند.

قیمت یخچال دوقلو دیپوینت یخساز اتوماتیک مکس

قیمت یخچال فریزر دوقلوی یخساز برقی دیپوینت براساس لیست قیمت ارائه شده از طرف شرکت به شرح زیر می باشد.

دوقلوی یخساز اتوماتیک دیپوینت مکس سفید44/500/000 تومان
دوقلوی یخساز اتوماتیک دیپوینت مدل مکس سفید چرمی45/200/000 تومان
دوقلوی یخساز اتوماتیک تیتانیوم45/500/000 تومان

این قیمتها طبق لیست است اما برای اطلاع از قیمتهای روز با شماره های زیر ارتباط بگیرید.

برای خرید یخچال دوقلو دیپوینت به کجا باید رفت؟

بازار هر شهری جداگانه تعریف شده است. مثلا بازار تهران در 3 راه امین حضور و شریعتی تهران است و یا بازار اصفهان در خیابان یخچال است اما هر کدام از این شرها نیز دارای نمایندگی فروش هستند. بهترین روش خرید یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت مراجعه به نمایندگی فروش محصولات دیپوینت است. دلیل این امر این است که دیپوینت به دلیل شباهت زیادی که به نمونه های خارجی مانند سامسونگ دارد در آن تقلب زیاد صورت می گیرد به همین جهت برای خرید سالم به نمایندگی ها مراجعه کنید.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *