قیمت یخچال فریزر الکترواستیل 20 فوت

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل 20 فوت با مدل ES20 نسبت به ES25 که یک دستگاه 25 فوت است گرانتر است. دلیل آن نوفراست بودن یخچال 20 فوت است. قیمت عمده فروشی و مصرف کننده به شرح زیر است.

یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل از نوع یخچال های کمبی است. نام کمبی از زبان انگلیسی گرفته شده است یعنی یخچال فریزر ترکیبی. منظور از ترکیبی یعنی یخچال و فریزر روی یک دستگاه نصب شده است. در محصولات کمبی الکترواستیل، فریزر پایین و یخچال بالای دستگاه قرار دارد.

یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل

یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل مدل ES20 نوفراست

انواع یخچال فریزر کمبی الکترواستیل

الکترواستیل یخچال فریزر کمبی را به چند دسته تقسیم کرده است که به شرح زیر است.

  1. یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل نوفراست
  2. یخچال فریزر 25 فوت الکترواستیل دیفراست.
  3. یخچال فریزر 35 فوت با یخساز اتوماتیک
  4. یخچال فریزر 35 فوت یخساز دستی ES35
  5. یخچال فریزر 34 فوت الکترواستیل ES34
انواع یخچال فریزر الکترواستیل

انواع یخچال فریزر الکترواستیل

فرق یخچال دیفراست با نوفراست

یخچال ها به دو دسته تقسیم می شوند. یخچالهای دیفراست و  نوفراست. یخچال فریزر نوفراست به دستگاه های بدون برفک گفته می شود . یخچال دیفراست به یخچال فریزر با برفک گفته می شود. تفاوتی بین یخچالهای بدون برفک وجود دارد. یخچالهای ایرانی یخدان ندارد و به همین جهت به آنها یخچال بدون برفک گفته می شود اما یخچال خارجی دارای کیت نوفراست جداگانه است.

ین مورد بیشتر در مورد یخچال فریزر دوقلو صادق است. یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل برعکس خیلی از برندهای ایرانی دارای یخچال تک نوفراست حقیقی و فریزر نوفراست حقیقی است. البته فریزر نوفراست در همه برندهای ایرانی حقیقی است اما این تفاوت در یخچالها مشاهده می شود و اغلب مردم نمی دانند. این دسته از یخچالها در مناطق رطوبت خوب جواب نمی دهند و داخل آن عرق می کند.

فرق یخچال نوفراست با دیفراست

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل 20 فوت

مشکلی که در بازار وجود دارد این است که همه خودشان را نمایندگی فروش الکترواستیل معرفی می کنند و با قیمتهای مختلفی اجناس را می فروشند. یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل دو قیمت دارد. یکی قیمت عمده فروشی و دیگری قیمت برای مصرف کننده نهایی است. تفاوت قیمت عمده فروشی با مصرف کننده 7 درصد بدون در نظر گرفتن مالیات است. قیمت اعلام شده زیر قیمت مصرف کننده است. برای اطلاع از قیمتهای جدید با شماره های زیر تماس بگیرید.

قیمت یخچال 20 فوت الکترواستیل

قیمت یخچال 20 فوت الکترواستیل

معرفی یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل مدل ES20

دستگاه نوفراست با 20 فوت گنجایش کلی است. دستگاه فوق 60 درصد یخچال و 40 درصد فریزر است. 2.5 کشو فریزر دارد با یک محفظه جهت یخساز. طبقات یخچال 4 طبقه است که ارتفاع آن قابل تنظیم است. موتور دستگاه اروپایی است. راجع به قیمت یخچال فریزر الکترواستیل 20 باید بگوییم که نسبت به نمونه های مشابه ایران ارزانتر است. کلاس انرژی A+ است چون از موتور اینورتر بهره می برد. لاستیک ضد باکتری و فیلتر ضد بو نیز در یخچال بکار رفته است. توزیع سرمای چندگانه از دیگر ویژگی های این محصول است.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

 

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *