قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es32

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es32 به شرح زیر می باشد اما کد مدل یخچال دوقلوی es32 به کد es23 یا یونیک تغییر نام داده است.

الکترواستیل تنها شرکتی است که یخچال فریزر دوقلوی یخساز اتوماتیک با طرح ساید را تولید کرده است. این محصول هم به آب شهری متصل می شود و هم یخساز اتوماتیک دارد. یخسازی این دوقلو به دو صورت است. هم به شکل پودری و هم قالبی یخ تولید کرده که از طریق پدالی که روی فریزر هست انجام می پذیرد، دقیقا مانند ساید بای ساید.

انواع یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل

شرکت الکترواستیل دو مدل یخچال دوقلو تولید می کند که یکی با نام یخچال فریزر الکترواستیل es24 است که یخساز دستی دارد و به آب شهری متصل نمی شود اما آبسردکن دارد. نوع دوم همان است که در بالا هم شرح دادیم یعنی هم یخساز اتوماتیک دارد و هم آبسردکن. البته به غیر از این تفاوت باید به درب بار یخچال فریزر es23 به نسبت es24 اشاره کرد. یک تفاوت دیگر این دو در اندازه 5 کشوی بالایی است. یخچال دوقلوی es23 به دلیل یخسازی که دارد دارای 5 کشوی کوچکتر به نسبت مدل es24 است که این 5 کشو به 5 کشوی بالایی تعلق دارد به همین جهت فضای فریزر es24 بزرگتر از مدل es23 است.

یخچال الکترواستیل es24

یخچال ES32 یک یخچال فریزر بالا پایین است که فریزر در بالا و یخچال در بالا قرار گرفته است. حجم این دستگاه 32 فوت است که دارای آبریز و یخساز دستی است. این محصول به اندازه یک ساید بای ساید الکترواستیل فضا دارد و جزو یخچال فریزرهای خیلی بزرگ است. عرض آن 93 سانتی متر و ارتفاع آن 187 سانتی متر می باشد. یخچال فریزر الکترواستیل ES32 بزرگترین یخچال فریزر ایرانی بالا پایین محسوب می شود.

یخچال فریزر es24 الکترواستیل

ابعاد یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل

ابعاد در خرید خیلی مهم است چون اغلب آشپزخانه ها دارای کابینت است و یک فضایی را برای آن در نظر می گیرند. این مشکل خصوصا در مورد کسانیکه خانه اجاره می کنند بیشتر است به همین جهت باید ابعاد دقیق مشخص باشد. هر دو مدل یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل یکی هستند که به شرح زیر است.

  • ارتفاع: 189 سانتی متر
  • پهنا: 65 سانتی متر
  • عمق: 60 سانتی متر

البته لازم به ذکر است که باید چند سانتی متر به عنوان هواخوری از بالا و بغل در نظر گرفته شود. حجم این دو محصول هم روی هم 46 فوت است.

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es32

قیمت فروش به دو صورت است که یکی برای مصرف کننده نهایی و دیگری برای کسانیکه به صورت عمده خریداری می کنند. فروش عمده یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل که فروش بالایی هم دارد براساس شرایط فروش شرکت تعیین می گردد و دارای نوسان است اما قیمت مصرف کننده طبق لیست قیمت شرکت الکترواستیل است. قیمت براساس رنگ نیز با هم فرق دارد. لازم به ذکر است که دوقلو الکترواستیل یخسازدار به یونیک پلاس تغییر کرده است. یونیک پلاس با دستگیره مخفی می باشد.

دوقلوی الکترواستیل es23 رنگ سفید یونیک پلاس یخساز اتومات53/200/000 تومان
دوقلوی الکترواستیل es23 رنگ نقره ای( تیتانیوم) یونیک پلاس57/200/000 تومان
دوقلوی الکترواستیل es24 سفید بدون یخساز پرام پلاس46/900/000 تومان
دوقلوی الکترواستیل es24 تیتانیوم پرایم پلاس47/700/000 تومان

کمپرسور دوقلوی الکترواستیل ساخت کجاست؟

شرکت الکترواستیل تنها شرکتی در بین 5 برند برتر تولید کننده یخچال فریزر در ایران است که از کمپرسورهای ایتالیایی استفاده می کند. موتور یخچال فریزر الکترواستیل ساخت زانوسی ایتالیا است. موتور و یخچال فریزر دارای 40 ماه گارانتی می باشد. یکی از ویژگی های موتورهای ایتالیایی که در الکترواستیل بکار می رود کم صدا بودن آنها است و از طرفی هم پشت کلیه یخچال فریزرهای الکترواستیل بسته است که از صدای موتور می کاهد. قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل ES32 که به ES23 تغییر نام داده نیز به دلیل موتورهای ایتالیایی کمی گرانتر از سایر برندها است.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *