قیمت یخچال فریزر دیپوینت مدل کپچر

قیمت یخچال فریزر دیپوینت مدل کپچر که یک یخچال فریزر بالا پایین منحصر به فرد است برای مصرف کنندگان نهایی طبق لیست قیمت فروش زیر می باشد.

برای اطلاع رسانی قیمت باید خیلی مراقب بود چون قیمت تنها یک عدد است اما اینکه چه محصولی به شما تحویل دهند و با چه قیمتی مهم است. یخچال فریزر کپچر یکی از منحصر به فردترین یخچال فریزر ایرانی است که دارای دوربین داخلی است که عملکرد آن را توضیح خواهیم داد. امروزه دنیای اینترنت همه کار می کند و هر شخص و شرکتی برای اطلاع از قیمت ابتدا وارد اینترنت و گوگل می شود اما شاید تنها 20% از آنها براساس نیاز شما کالای شما را ارسال کنند.

آیا می شود برای خرید به اینترنت اعتماد کرد؟

اینترنت یک فضای مجازی است و در آن آنقدر که اطلاعات نادرست است اطلاعات درست نیز هست. این امر در ایران بدین صورت است. در دنیای خارج از ایران باید اطلاعات درون سایت درست باشد و کسانی می توانند وارد فضای اینترنت شده و مطالب خود را قرار دهند که سابقه خوب و براساس قوانین خیلی شدید آن کشور باشد اما در ایران این طور نیست. در ایران یک شخص نه سایت، مثلا یک کالا را برای فروش گذاشته و قیمت خیلی پایینی هم قرار داده اما مطمئن نیستیم که آیا واقعا کالای آکبند می فرستد یا کالای ویترینی یا قور خود را ارسال می کند.

قیمت دیپوینت کپچر

برخی سایتها را که مشاهده می کنید پر از فروشگاه های متعدد است و اصلا جا و مکان آنها مشخص نیست و قیمتهایی را درون سایت گذاشتند که اصلا با واقعیت منطبق نیست به همین جهت بعد از دریافت پول شما یا دیگر پاسخگو نیستند و پول شما را می خورند و یا بعد از چند هفته پول شما را پس می دهند. تنها 20% از این دسته از فروشندگان کالا را سر وقت و به همان قیمت تحویل می دهند. در هر صورت تنها راه خرید مطمئن در لوازم خانگی این است که از نمایندگی ها خرید کنید. دیپونت نیز در سراسر کشور دارای نمایندگی فروش دیپوینت و خدمات است که برخی از آنها دارای سایت فروشگاهی و فروشگاه فیزیکی هستند.

آیا دیپوینت دارای سایت است؟

دیپوینت از شرکتهای شیک و با کلاسی است که همه تلاش خود را برای کیفیت محصولاتش گذاشته و انصافا از محصولات خیلی با کیفیت برخوردار است. شرکت دیپوینت دارای سایت برای اطلاع رسانی از لحاظ مشخصات درست و عکس محصولات است اما برای خرید باید به نمایندگی ها مراجعه کنید. نمایندگی ها همه محصولات دیپوینت را درون فروشگاه خود دارنند تا از نزدیک مشاهده نمایید.

سایت دیپوینت

بهترین یخچال فریزر دیپوینت چیست؟

دیپوینت، همانطور که در بالا هم گفتیم دارای محصولات با کیفیت و در عین حال زیبا است به همین جهت همه محصولات برودتی دیپوینت از لحاظ کیفیت جزو بهترین هستند. برای اینکه بتوانیم بهترین یخچال فریزر دیپوینت را معرفی کنیم باید کارایی آنها را با هم در نظر گرفت. مثلا در بین یخچال فریزر بالا پایین باید به یخچال فریزر دیپوینت مدل کپچر اشاره کرد و یا در بین انواع دوقلوی دیپوینت باید به یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس اشاره کرد.

یخچال فریزر دیپوینت کپچر

قیمت یخچال فریزر دیپوینت مدل کپچر

همانطور که در بالا هم گفتیم قیمت مهم است اما قیمت در یک طرف و سلامت کالا در یک طرف دیگر قرار دارد. این موضوع به دلیل تماس های بیشماری که شده است گفته شده چون شرکت هیچ مسئولیتی در قبال اشتباهات مشتریان ندارد به همین جهت جهت دور ماندن از هزینه های بی مورد، توصیه می شود تا با دقت به این مورد توجه شده و فقط به ارزان بودن قیمت برخی از این سایتها توجه نکنند. قیمتهای زیر قیمت لیست شرکت است اما برای اطلاع از قیمتهای روز با شماره های زیر ارتباط بگیرید.

یخچال فریزر دیپوینت مدل کپچر سفید16/500/000 تومان
یخچال فریزر دیپوینت مدل کپچر سفید چرم16/700/000 تومان
یخچال فریزر دیپوینت مدل کپچر استیل17/200/000 تومان

مشخصات یخچال فریزر دیپوینت کپچر

یخچال فریزر دیپوینت کپچر از پیشرفته ترین یخچال فریزرهای بالا فریزر است که علاوه بر همه امکاناتی که سایر مارکه با این شکل و شمایل دارند، دو ویژگی خاص دارنند که سایر مارکهای ایرانی ندارند. اولین آن استفاده از کمپرسورهای اینورتر است که باعث شده تا مصرف برق و صدا به حداقل خود برسد.

دومین مورد استفاده از دو دوربین full hd است که از طریق مبایل می توانید درون یخچال را دیده و از موجودی آن با خبر شوید. به عنوان مثال اگر یخچال فریزر در ویلای شما در شمال ایران قرار گرفته و نمی دانید درون آن چه مواد غذایی دارید می توانید از طریق مبایل و با اپلیکیشن وارد یخچال شده و از موجودی مواد غذایی با خبر شوید. شاید این ویژگی در حال حاضر خیلی فانتزی به نظر برسد اما با روند تغییراتی که در زندگی ایجاد شده مطمئن باشید در آینده ای نه چندان دور این ویژگی خاص مورد نیاز باشد، کما اینکه در سری جدید یخچال فریزرهای خارجی این کارایی وجود دارد و خیلی هم مورد استفاده قرار می گیرد.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *