قیمت یخچال و فریزر دوقلوی دیپوینت

قیمت یخچال و فریزر دوقلوی دیپوینت با موتور اینورتر براساس رنگ بندی های مختلف، یخساز اتوماتیک و دستی بودن، بدون برفک و در نظر گرفتن هزینه حمل و بالابری طبقات منازل به شرح زیر است.

دیپوینت بیش از 15 سال است در عرصه تولید لوازم خانگی فعال است. در چند سال اخیر هزینه زیادی برای تبلیغات بیلبوردی و تلویزیون و همچنین اینترنتی اختصاص داده و همین باعث فروش بالا و شناخته تر این برند شده است. شرکت دیپوینت جزو اولین شرکتهایی است که تغییرات اساسی در طراحی و بکارگیری قطعات خاص اروپایی و کره ای داشته است به همین جهت مورد استقبال عمومی قرار گرفته است. دیپوینت بیشترین فروش را در تهران، کردستان، شمال کشور، خراسان شمالی و رضوی داشته است. محصولات دیپوینت به دلیل درجه کیفی بالا، برای مناطق خیلی گرم و رطوبتی و معتدل بسیار عالی جواب داده است.

آیا قیمت بازار با قیمت نمایندگی ها یکسان است؟

جواب این سئوال خیر است. نمایندگی ها به دلیل اینکه نماینده شرکت در سطح شهرها و استانها هستند یک سری مسئولیتهایی به جز فروش دارنند. به عنوان مثال شما در نمایندگی های دیپوینت با کارشناسانی از فروش روبرو هستید که اطلاعات کاملا دقیق و درستی نسبت به محصولات دارنند و به هیچ عنوان نباید با دروغ محصولات را به فروش برسانند. از لحاظ خدمات دهی و تحویل دادن اجناس سالم مسئول هستند. از طرف دیگر باید براساس لیست قیمت کارخانه محصولات را می فروشند به همین علت شاید در برخی موارد قیمت نمایندگی با بازار یکسان نباشد.

یخچال فریزر دیپوینت دوقلو

شاید قیمت یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت که از محصولات پرفروش دیپوینت است به نسبت سایر برندها گرانتر باشد اما بهترین امکانات را دارد و از کمپرسورهای اینورتر استفاده می کند که توضیحات لازم را در زیر داده ایم.

مهمترین کاری که نمایندگی ها می کنند اما فروشگا معمولی به آن اعتنایی نمی کنند این است که نمایندگی کالاها را از انبار کارخانه تلخیص می کند و اغلب آنها تولیدات به روزی هستند و از همه مهمتر اینکه ویترینی نیستند. خیلی از فروشگاه ها مثلا یخچال فریزر را از ویترین خود برداشته و بسته بندی می کنند و به مشتری می دهند. این محصولات در روز بارها و بارها درب آنها توسط بازدیدکنندگان باز و بسته می شوند و مستهلک می شوند به همین جهت شما می بینید که قیمت آنها خیلی با قیمت نمایندگی فرق دارد. مورد بعدی محصولات برگشتی کارخانه است که تعمیر شده و دوباره به چرخه فروش رفته است.

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت

موتور اینورتر با موتورهای معمولی چه تفاوتی دارنند؟

موتور اینورتر در صنعت یخچال سازی خیلی اهمیت دارد. موتور اینورتر خیلی گران است و دارای تکنولوژی پیچیده ای است به همین جهت اغلب شرکتهایی که در تولیداتشان از موتور اینورتر استفاده می کنند این موتور را تا 5 و حتی 10 سال وارانتی می کنند. وارانتی یعنی موتور در صورت خراب شدن در دوران گارانتی بدون دریافت هزینه ای تعویض می شود. موتور های اینورتر به دلیل تبدیل برق AC به برق DC، به شدت صدا و هزینه برق را کاهش می دهد. در یخچال فریزر دیپوینت شما با هیچ صدایی برخورد نخواهید کرد.

موتور یخچال

قیمت یخچال و فریزر دوقلوی دیپوینت

همانطور که در بالا هم گفتیم یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت نسبت به سایر برندها ویژگی های خاص دارد. مثلا یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت مدل مکس دارای یخساز اتوماتیک بوده و محفظه یخساز آن هم مخفی است در حالیکه سایر برندهای ایرانی مانند یخچال فریزر الکترواستیل یونیک دارای یخساز مخفی نیست اما یک ویژگی هم دوقلوی الکترواستیل دارد و آن این است که دو نوع قالب یخ می دهد و مانند ساید بای ساید از طریق پدال می توانید هم یخ و هم به آب دسترسی داشته باشید. یخچال فریزر دوقلو دیپوینت دارای یخساز هست اما محفظه یخساز آن درون فریزر است و مانند دوقلوی یونیک الکترواستیل از پدالی نمی توان یخ دریافت کرد.

قیمت یخچال فریزر دیپوینت براساس لیست قیمت اعلامی از طرف شرکت به شرح زیر است اما برای دریافت قیمتهای نهایی می توانید با شماره هایی که در زیر آمده است ارتباط بگیرید و قیمت لحظه ای را دریافت نمایید.

دوقلوی مدل مکس سفید چرمی277,847,584 ریال
دوقلوی مدل مکس سفید یونی گلس277،302،582 ریال
دوقلوی مدل مکس رنگ سیلور279،482،000 ریال
دوقلوی سفید چرمی مدل D5-E236،766،000 ریال
دوقلوی سفید مدل D5-E236،231،000 ریال
دوقلوی مدل D5E-S رنگ سیلور238،401،000 ریال
دوقلوی دیپوینت مدل D4I رنگ سفید236،221،000 ریال
دوقلوی دیپوینت مدل D4I بدنه چرمی236،766،000 ریال
دوقلوی دیپوینت مدل D4I نقره ای238،401،000 ریال
دوقلوی دیپوینت مدل D4-PRO چرم252،916،000 ریال
دوقلوی دیپوینت مدل D4-PRO سفید252،371،000 ریال
دوقلوی دیپوینت مدل D4-PRO سیلور
254،551،000 ریال

هزینه حمل و بالابری یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت چقدر است؟

یخچال فریزر دستگاهی سنگین است و حتما باید با وانت یا نیسان حمل گردد. حمل یخچال فریزر مهم است چون کسانی که یخچال و فریزر را حمل می کنند هنگام بار زدن و خالی کردن و بالا بردن در طبقات باید با عقب و جلوی یخچال آشنا باشند تا باعث قور شدن نشوند. حمل کنندگان حرفه ای با این موارد آشنا هستند و نمی گذارند تا آسیبی به دستگاه ها برسد.

قیمت حمل یخچال و فریزر براساس مسافت تعیین می گردد. قیمت در سطح شهر تهران

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

برای خرید تلویزیون های فیلیپس هلند به آدرس زیر مراجعه نمایید.

www.filipsiran.ir

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *