قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت d4i

نقد و بررسی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت d4i با ظاهری جدید و کمپرسور اینورتر به شرح زیر است. برای ارسال به سراسر ایران با قیمت شرکت، با ما تماس بگیرید.

شرکت دیپوینت از شرکتهایی است که در این چند سال توانسته جایگاه خاصی در بازار ایران پیدا کند. این شرکت یکی از کارهایی که انجام داده استفاده از کمپرسورهای اینورتر است. کمپرسور اینورتر دیجیتال از گرانترین و جدیدترین موتورهای یخچال فریزر است که به هیچ عنوان صدا ندارد و مصرف خیلی اندکی دارد یا بهتر است بگوییم صدا ندارد. با مشاهده درون یخچال فریزر هم خواهید فهمید که از بهترین مواد اولیه برای ساخت این یخچال فریزر استفاده شده است.

مشخصات یخچال فریزر دوقلو دیپوینت d4i

یخچال فریزر d4i از نظر شکل ظاهری دقیقا مانند یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ است. عده ای سودجو طی سالیان گذشته با چاپ کارتن و دفترچه های سامسونگ و چسباندن مارک سامسونگ، این محصول را به عنوان برند سامسونگ در بانه و گناوه می فروختند. مصرف کننده که اختلاف فاحش قیمت را با تهران یا شهر خود می دید به راحتی خرید کرده و استفاده می کرد. درست است که یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت خوب است اما نمی توان با برند سامسونگ مقایسه کرد.

قیمت یخچال دوقلو دیپوینت

این محصول نوفراست بوده و دارای 7 کشو است. موتور بی صدای اینورتر و مواد اولیه عالی باعث شده تا درون آن بسیار خوش نقش کار شود. طبقات شیشه ای و بدنه سفید یونی گلس و طرح چرم و تیتانیوم نیز به این زیبایی افزوده است. فناوری انجماد سریع دارد و از قفل کودک نیز بهره می برد. قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت d4i هم به نسبت کارایی که دارد به نسبت نومنه های ایرانی موجود در بازار عالی است. یخساز این محصول هم نیمه اتوماتیک است. البته یخچال فریزر دوقلو دیپوینت یخساز مدل max، دارای یخساز اتوماتیک بوده و به آب شهری متصل می شود که خرید آن به نسبت مدل d4i سلیقه ای است.

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت

فناوری گردش هوای اجباری در یخچال دوقلوی دیپوینت

گردش هوای اجباری برای اولین بار در محصولات بوش و ویرپول امریکا استفاده شد. با این فناوری هوای سرد در تمامی نقاط یخچال و فریزر به طور یکنواخت توزیع می گردد و باعث می شود تا طبقه بالا و پایین فرقی با هم نداشته باشند. در گذشته مواد غذایی که در بالای یخچال بود سالم تر می ماند تا پایین یخچال اما با این سیستم می توانید از سالم ماندن مواد غذایی و میوه و سبزیجات خود آسوده خاطر باشید.

قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت

قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت

قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت d4i

قیمت مسئله ای است که هر لحظه امکان تغییر در آن وجود دارد. اگر بخواهیم براساس قیمت بازار حرکت کنیم که سردرگم خواهیم بود چون هر فروشنده ای یک قیمت می دهد و تصمیم گیری دشوار خواهد بود. بهترین کار برای دانستن قیمت این است که با نمایندگی فروش دیپوینت ارتباط بگیرید و از قیمتی که شرکت دیپوینت تعیین کرده مطلع شوید. این را بدانید که ارزان بودن قیمت هر کالایی در بازار بی علت نیست حتی اگر این محصول ایرانی بوده و دارای لیست قیمت باشد. معتبرترین لیست قیمت، لیستی است که توسط شرکت تعیین و به نمایندگی ها ابلاغ شده است.

یخچال دوقلوی دیپوینت سفید d4i23/388/000 تومان
یخچال دوقلوی دیپوینت نقره ای d4i23/692/000 تومان

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *