یخچال فریزر الکترواستیل مدل هارمونی

یخچال فریزر الکترواستیل مدل پایا با کد es20 که در بازار وجود دارد از نوع نوفراست بوده و آبسردکن به همراه یک قمقمه 3 لیتری درون یخچال به همرا یخساز نیز دارد.

یخچال فریزر مهمترین اقلام مورد نیاز هر خانه ای است که این نیاز در ادارات و بیمارستانها و هتلها نیز وجود دارد. میزان استفاده در هر مکانی با هم متفاوت است، یعنی نمی توان در بیمارستان یک یخچال فریزر 30 فوت بکار برد بلکه باید یک یخچال 7 فوت یا 9 فوت استفاده کرد. در خانه برعکس است و باید از یخچال فریزر بزرگ استفاده کرد. هر چه قدر فضای درونی یخچال بزرگتر باشد بیشتر مورد پسند قرار می گیرد.

انواع یخچال فریزر الکترواستیل

انواع یخچال فریزر الکترواستیل

گنجایش یخچال فریزر پایا پلاس الکترواستیل

هارمونی نام اختصاری یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل است. در گذشته کد این محصول esr20 بود که بعدا به es20 تغییر کرد. بعد از این دو کد یک نام دیگری برای 20 فوت الکترواستیل گذاشته شد که این نام هارمونی است. نامهای اختصاری در همه محصولات وجود دارد. مثلا یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل یونیک همان مدل es23 است که دارای یخساز اتومات است یا یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل بدون یخساز با نام پرایم در بازار است. یخچال فریزر es20 الکترواستیل دارای 20 فوت گنجایش می باشد.

یخچال فریزر پایا پلاس همان مدل هارمونی می باشد با این تفاوت که مدل هارمونی دارای دستگیره آسان باز شو می باشد و پایا پلاس بدون دستگیره بوده و دستگیره آن مخفی می باشد. دستگیره مخفی باعث شده تا مصرف کنندگان از شکسته شدن دستگیسره ها طی زمان راحت شوند.

یخچال 20 فوت الکترواستیل نقره ای

یخچال 20 فوت الکترواستیل نقره ای بدون برفک

مشخصات یخچال فریزر الکترواستیل مدل پایا

هارمونی یعنی یکنواخت یا به عبارتی یعنی اینکه یخچال براساس فریزر و فریزر براساس حجم یخچال تنظیم شده است. این محصول بدون برفک است و برای یک خانواده 4 نفره تنظیم شده است اما چون در ایران همه چیز درون فریزر یا یخچال قرار می گیرد کمی برای 4 نفر کوچک است. روی درب این محصول یک آبسردکن 3 لیتری قرار گرفته که به واسطه آن می توانید بدون باز کردن درب، میزان آب سرد مورد نیاز خود را برداشت نمایید.

یخچال فریزر الکترواستیل ES20

یخچال فریزر الکترواستیل ES20

بدنه این محصول محدب است یعنی کمی قوس به بیرون دارد و در دو رنگ سفید و نقره ای تولید می شود. جنس بدنه نقره ای آن تیتانیوم است که ضد خش بوده و در طولانی مدت کم رنگ نمی شود. رنگ نقره ای بعد از چندین سال کم رنگ می شود اما بدنه تیتانیوم به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد. تعداد کشوی فریزر آن 2 کشو بزرگ با یک کشوی کوچک است. کشوی کوچک در کنار یخساز دستی قرار دارد. یخساز دستی آن دارای 3 ولوم است که با چرخاندن در جهت عقربه های ساعت قالب یخ را درون محفظه می ریزد. یخساز آن به آب شهری متصل نمی شود و باید دستی پر گردد.

یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل

یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل مدل ES20 نوفراست

فناوریهای یخچال فریزر الکترواستیل es20

بوگیر، لامپ کم مصرف و کم حرارت led دارد و کاملا درون یخچال را روشن می کند. اگر درب یخچال یا فریزر کاملا بسته نشود صدای زنگ خطر به صورت بوق به صدا در می آید. فناوری انجماد و سرما سازی سریع دارد. موتور یخچال فریزر الکترواستیل مدل هارمونی ساخت ایتالیا بوده که کارخانه آن زانوسی یا acc می باشد. در گذشته کمپرسورهای اتریشی هم استفاده می شد اما به دلیل صدای بسیار کم کمپرسورهای ایتالیایی از موتور اتریشی استفاده نشد.

کمپرسور الکترواستیل

ابعاد یخچال فریزر الکترواستیل هارمونی

ابعاد نقش مهمی در خرید دارد. در گذشته اینقدر کابینت مد نبود و اغلب آشپزخانه ها بزرگ بودند و خریدار دغدغه جا و مساحت نداشت اما امروزه مساحت خیلی مهم است و حتما باید فضایی که برای یخچال در نظر گرفته شده این امکان را داشته باشد که یخچال هارمونی درون آن قرار بگیرید. ابعاد این یخچال به شرح زیر است:

  • ارتفاع: 194 سانتی متر
  • پهنا: 61 سانتی متر
  • عمق: 60 سانتی متر

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل پایا

این محصول جزو پرفروش های الکترواستیل است چون هم برای خانواده و هم برای مجردها کاربرد دارد. یخچال 20 فوت الکترواستیل ارزان ترین یخچال فریزر بدون برفک الکترواستیل است. البته ارزان ترین یخچال فریزر الکترواستیل، یخچال فریزر 14 فوت الکترواستیل است که فریزر آن در بالا قرار دارد و برفک می زند.

یخچال الکترواستیل 20 فوت پایاپلاس سفید18/700/000 تومان
یخچال فریزر پایا پلاس تیتانیوم19/500/000 تومان

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *