یخچال فریزر ایرانی چه مارکی بخرم؟

یخچال فریزر ایرانی چه مارکی بخرم؟ پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی چه نوع یخچالی است؟ بهترین یخچال فریزر ایرانی چه مارکی است و موتور آن ساخت کجاست؟

یخچال فریزر مهمترین و حیاتی ترین کالای خانگی است که زندگی بدون آن یا امکان پذیر نیست و یا خیلی سخت است. در کنار بخچال فریزر باید به تلویزیون هم اشاره کرد. تلویزیون هم در ایران به عنوان تنها سرگرمی مردم است حالا در نظر بگیرید که تلویزیون در خانه نباشد، چه اتفاقی می افتد. شاید زندگی امکان پذیر باشد اما بعد از مدتی یا افسرده می شویم یا باید منتظر دعوا مرافه در خانه بود. در این مقاله مد نظر ما تلویزیون نیست و باید در مورد یخچال فریزر حرف بزنیم.

کارخانه های لوازم خانگی ایرانی

یخچال فریزر ایرانی خوب است یا خیر؟

ایران طی چند دهه اخیر دچار افت زندگی شدید شده است. شاید سبک زندگی طی چند دهه اخیر تغییرات رو به جلویی داشته اما به هیچ عنوان آسایش قبل وجود ندارد. با پیشرفت تکنولوژی، آسایش در زندگی بیشتر شده ولی زندگی کردن خیلی سخت تر شده است، این به دلیل وضعیت اقتصادی است. اگر پول در زندگی باشد حتما شما راحت تر زندگی می کنید، در صورتیکه پول با سواد و وجدان در کنار هم باشند اما پول به تنها مشکل زا هم هست. عدم خوب بودن وضع اقتصادی در ایران باعث شده تا خرید کالاهای خارجی سخت باشد و اغلب مردم به سمت خرید لوازم خانگی ایرانی رفته اند.

یخچال فریزر ایرانی

حالا باید ببینیم که یخچال فریزر که اولین کالای خانگی برای شروع و ادامه زندگی است چی بخریم. خوب اگر کارمند هستیم و یا درآمد کمی داریم باید حتما یخچال فریزر ایرانی بخریم. شرکتهای ایرانی زیادی در این 40 سال وارد عرصه تولید شده اند و پیشرفته ای زیادی هم داشته اند. اینکه یخچال فریزر خارجی خیلی بهتر از یخچال فریزر ایرانی است قابل انکار نیست اما می توانید با خرید بهترین یخچال فریزر ایرانی خود را تا چند سال بیمه کنید.

بهترین مدل یخچال فریزر امرسان

معرفی بهترین مدل یخچال فریزر امرسان بدون برفک

تولیدکننده گان یخچال فریزر ایرانی

کارخانه های ایرانی از سال 1352 کار خود را در ایران شروع کردند. در ابتدا ساختار تولیدات یخچال فریزر قوی نبود و اغلب یخچال فریزرهای ایرانی خیلی ساده بودند اما خیلی قدرتمند ساخته می شدند چون مهندسین خارجی مجرب به عنوان کارشناسان تولید در این کارخانه ها کار می کردند. تعداد کارخانه های یخچال فریزر طی تا 30 سال رو به افزایش بود اما جایگزین شدن مدیران دولتی در کارخانها باعث شد تا اغلب کارخانه های قدیمی ورشکست شوند و تنها چند شرکت در حال فعالیت هستند. کارخانجات ایرانی فعال در ایران عبارتند از:

  1. الکترواستیل
  2. امرسان
  3. دیپوینت
  4. هیمالیا
  5. اسنوا
  6. ایران پویا
  7. سیلوان
  8. دونار خزر
  9. اورست
  10. رنزو یا نیکسان
بهترین ماشین لباسشویی ایرانی تمام اتوماتیک

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی تمام اتوماتیک کدام مارک است؟

یخچال فریزر ایرانی چه مارکی بخرم؟

برای اینکه بتوانیم از بین مارکهایی که در بالا گفتیم به یخچال فریزر خوب برسیم به معرفی بهترین مارکهای ایرانی می پردازیم. این ادعا با سند و مدرک انجام می گردد. بهترین سندی که ما به آن استناد می کنیم گوگل است. گوگل هر ماه آماری از بهترین مارکهای ایرانی و خارجی را اعلام می کند و اصلا نیازی نیست که به دروغ یا غلط آمار نادرست را اعلام کنیم. طبق بررسی آخرید آمار از خرید مردم ایران، مارک الکترواستیل در ردیف اول و یخچال فریزر  امرسان در ردیف دوم قرار دارد.

بهترین یخچال فریزر ایرانی

پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی کدام مارک ها هستند؟

اینکه الکترواستیل و الکترواستیل و امرسان محبوب ترین یخچال فریزرهای ایرانی هستند که طی این 5 سال خریداری شده اند دلیل بر پرفروش ترین ها نیستند. میزان فروش یخچال فریزر ایرانی در هر استان ایران با هم فرق دارنند. مثلا یخچال فریزر الکترواستیل و امرسان و هیمالیا در تهران و خراسان و اصفهان بیشترین فروش را داشته اند. یکی از محصولات پرفروش ایرانی که کمتر مورد بحث قرار می گیرد، مارک depoint است. این محصول به دلیل کیفیت خوب و شباهتی که با برند سامسونگ دارد توانسته جایگاه خود در بازار را تثبیت نماید. برای خرید محصولات دیپوینت باید با نمایندگی فروش محصولات دیپوینت ارتباط بگیرید. این برند در تهران فروش بیشتری نسبت به سایر شهرستانهای ایران دارد.

پرفروش ترین مارک ایرانی

یا مثلا محبوبیت امرسان در هرمزگان بیشتر از تهران است اما میزان فروش تهران بیشتر است چون تهران بزرگتر از هرمزگان است. در استانهای قم و گلستان هم باید به میزان فروش بالای امرسان اشاره کرد و الکترواستیل کمتر فروش رفته است اما در کل رتبه اول فروش یخچال فریزر ایرانی به ترتیب زیر است:

  1. الکترواستیل
  2. امرسان
  3. اسنوا
  4. هیمالیا

بهترین یخچال فریزر ایرانی

موتور یخچال فریزرهای ایرانی ساخت کجاست؟

اغلب یخچال سازی ها از چند برند خارجی استفاده می کنند. در گذشته کمپرسور ایرانی نیکی در ایران تولید می شد و به سفارش وزیر صنعت و معدن کلیه یخچال سازی ها باید از این مارک می خردیدند اما با اینکه کمپرسور niki خیلی خوب بود اما به شدت از طرف مردم طرد شد و باعث ضرر و زیان زیادی برای شرکتهای یخچال سازی شد. شرکت niki ورشکست شد و دوباره یخچال سازی های ایرانی به سمت موتورهای خارجی رفتند. شرکتهای ایرانی در هر زمانی بر اساس موجودی موتور در ایران سراغ مارکهایی رفتند که ما نام آنها را خواهیم گفت:

  • الکترواستیل: موتور ACC ایتالیا با 40 ماه گارانتی
  • امرسان: موتور دانفوس آلمان با 3 سال گارانتی
  • هیمالیا: موتور های تک چین با 2 سال گارانتی
  • اسنوا با موتورهای های تک چین با 2 سال گارانتی

از کجا یخچال فریزر ایرانی بخرم؟

در تمامی دنیا ایجاد نمایندگی ها مرسوم است. در ایران نیز نمایندگی ها وجود دارند. شرکتهای ایرانی بر اساس قدمت و تجربه تولیدی که دارنند دارای سیستم توزیع و پخش متفاوتی هستند. مثلا نمی توان انتظار داشت که تعداد نمایندگی های امرسان را با سیلوان تبریز مقایسه کرد چون 36 سال است که در تولید و توزیع محصولات خانگی است. علت ایجاد نمایندگی در دنیا به دلیل سلامت در تحویل و قیمت است به همین جهت پیشنهاد می شود تا حتما از نمایندگی های فروش خرید نمایید.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *