یخچال فریزر الکترواستیل طرح 90

یخچال فریزر الکترواستیل طرح 90 یک یخچال فریزر دوقلو با آبسردکن و یخساز دستی با رتبه انرژِ +A است که کد مدل آن ES24 بوده که نام جدید آن پرایم می باشد.

الکترواستیل خوشنام ترین مارک ایرانی است که به طور تخصصی انواع یخچال فریزر را تولید می کند. برند الکترواستیل توانسته طی 25 سال گذشته جزو 3 برند برتر ایرانی باشد که هم از لحاظ قیمت و هم خدمات پس از فروش، جوایز رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت نماید و به عنوان بهترین یخچال فریزر ایرانی شناخته شود.

الکترواستیل در استان خراسان رضوی و در مشهد است اما در همه جای ایران دارای نمایندگی های الکترواستیل فعال می باشد. یخچال فریزر طرح 90 الکترواستیل با کد ES24 که یک نوع یخچال فریزر دوقلو است در بازار به فروش می رسد. نام اولیه این یخچال فریزر، یخچال فریزر طرح 90 دوقلو بوده است.

یخچال فریزر الکترواستیل es24

منظور از  یخچال طرح 90 چیست؟

زمانیکه یخچال فریزر دوقلوی ES24 الکترواستیل به بازار آمد دارای نام اختصاری طرح 90 بود چون عرض زیادی داشت با این نام به بازار عرضه شد. با تکمیل شدن برخی ایراداتی که داشت نام آن نیز تغییر کرد. بعد از طرح 90 به یخچال فریزر ES24 و بعد از آن با نام پرایم به بازار آمد. جدیدترین نامی که برای یخچال فریزر الکترواستیل طرح 90 وجود دارد نام پرایم است که در دو نوع پرایم و پرایم پلاس تولید می شود.

پرایم پلاس از نوع بدون دستگیره بوده و پرایم با دستگیره می باشد.

یخچال الکترواستیل es24

رنگبندی یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل

رنگبندی یخچال و فریزر در ایران ضعیف است و تنها در دو رنگ خلاصه می شود. در ابتدا تنها یخچال سفید و نقره ای بود که رنگ نقره ای یک نوع رنگ متالیک بود که روی ورق می خورد اما امروزه رنگ نقره ای به تیتانیوم تغییر پیدا کرده است. رنگ تیتانیوم از رنگ نقره ای تیره تر است و جای لک و انگشت روی آن نمی ماند و تغییر رنگ هم نمی دهد. رنگ های سفید طرح چرم هم از رنگهای سفید این یخچال است. نقطه ضعفی که در یخ چال فریزرهای الکترواستیل وجود دارد این است که مانند یخچال فریزر امرسان دارای رنگبندی متفاوت نیست.

یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل

مقایسه یخچال دوقلو ES24 با ES23 الکترواستیل

  1. یخچال فریزر ES4 و ES23 هر دو از انواع یخچال فریزر دوقلو هستند اما یک تفاوت عمده دارنند که آن این است که یخچال ES23 به آب شهری متصل شده و به صورت اتوماتیک یخ تولید میکند و این یخ از پدالی روی یخچال می ریزد، مانند ساید بای ساید الکترواستیل که دارای کد ES51 است.
  2. تفاوت دیگری که بین این دو وجود دارد در قسمت فریزر است.
  3. تفاوت بعدی در حجم کشوی فریزرها است. در ES23 به دلیل قرار گرفتن محفظه یخساز در بدنه درب داخلی فریزر، 2 کشو دارای حجم کمتری هستند در حالیکه در ES24 همه کشوها یکسان هستند.
  4. تعداد کشوهای فریزر در هر دو مدل 9 کشو است و هر دو دستگاه نوفراست یا بدون برفک هستند.
  5. مشخصات و ویژگی های فنی یخچال در هر دو یکسان است.
  6. یخچال در مدل ES23 دارای درب بار یا هوم بار است و آبسردکن ندارد اما در یخچال فریزر ES24 یک آبسردکن وجود دارد.
  7. ابعاد هر دو مدل با هم یکسان هستند.
  8. رنگبندی هر دو یکسان هستند. یعنی در هر دو هم سفید طرح چرم و یونی گلس وجود دارد و هم رنگ تیتانیوم.
  9. قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل ES23 گرانتر از قیمت مدل ES24 است.

یخچال دوقلو الکترواستیل طرح 90

یخچال فریزر الکترواستیل طرح 90

یکی از نامهایی که یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل را با آن می شناسند، یخچال الکترواستیل طرح 90 است. یخچال فریزر طرح 90 ابتدا تنها برای یخچال فریزرهای معمولی الکترواستیل بود اما به مرور زمان و تولید یخچال دوقلوی یخساز اتوماتیک الکترواستیل، این مدل نیز با نام طرح 90 خوانده می شد.

تفاوت و شباهت این دو مدل یخچال فریزر را در بالا اشاره کردیم. این یخچال با نام یخچال طرح ساید هم معروف است چون واقعا شبیه یک ساید بای ساید بزرگ می باشد. البته یخچال الکترواستیل ES23 را می توان کاملا یک ساید نامید چون کاملا شبیه ساید بای ساید است و فقط جدا از هم هستند.

یخچال فریزر es24 الکترواستیل

استفاده از دربهای ضد باکتری و بوگیر، فناوری انجماد سریع، دیجیتال، 9 کشو فریزر نوفراست، لامپ LED، کارکرد اقتصادی، تنظیم دما دستی، گردش هوای چندگانه، آبسردکن، مصرف انرژی +A، ارتفاع 187 سانتی متر و عرض 130 سانتی متر، فیلتر نانو و گارانتی 40 ماهه از ویژگی های این یخچال فریزر است.

یخچال فریزرهای طرح 90 همانطور که گفته شد از نوع دو قلو هستند که فقط دارای آبریز هستند با 40 فوت گنجایش اصلی. البته در بازار به 46 فوت معروف هستند اما در واقع 40 فوت هستند. یکی از مدلهای جدیدی که الکترواستیل با عنوان پرایم پلاس وارد بازار کرده، تغییرات ظاهری دارد. دیتگیره ها مخفی شده و نمایشگر دیجیتال آن روی دستگیره منتقل شده است

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (4 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *